Welcome

16:07

Ahoj,
chtěla bych vás přivítat na mém novém blogu. Je docela možné, že už mě někteří budete znát, protože už jsem pár blogů měla, ale nikdy jsem nebyla tak úplně spokojená. Proto jsem se rozhodla, že si založím blog nový o tom, co mě baví. Chtěla bych se zaměřovat na módu, životní styl, jídlo, cestování.

Jen tak ve zkratce, aby jste se o mě dozvěděli alespoň něco. Momentálně studuji druhým rokem jedno menší gymnázium v Jihomoravském kraji a první ročník jsem ukončila relativně úspěšně. Bydlím na vesnici, která nemá moc obyvatel, ale jsem tu naprosto spokojená. Vždycky mě určitým způsobem bavilo blogování, jen jsem ještě nepřišla na tu správnou cestu. 

Co se koníčků týče, tak jsem absolvovala hru na klavír, výtvarný kroužek a taneční kroužek. V poslední době mě hodně začalo bavit vaření a obecně zdravý životní styl a s ním spojené i různé recepty a tak podobně. 

Doufám, že se vám tu se mnou bude líbit a že najdeme společné téma :) 


   

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Okruh témat se mi líbí, tak se těším na nové články :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľa šťastia🤗 ak máš záujem, pozri sa na môj blog Petra Gold

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný úvod. Musím tě ujistit, že zatím si vedeš dobře!

    Clara's memories clararutkovska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)