Moje 3 nejoblíbenější snídaně

16:02

Snídaně je základ dne, to už jistě víme všichni. Pro mě je to něco, bez čeho bych nedokázala fungovat. Někdo si nedokáže představit začátek dne bez kafé, já zase bez snídaně. A vzhledem k tomu, že přes týden nemám moc času na připravování snídani, dávám si na nich záležet hlavně o víkendech. 

Dneska se chci s vámi podělit o moje 3 absolutně nejoblíbenější snídaně, teré bych mohla jíst pořád a kvůli kterým se také vždycky těším na víkend, až bude zase volno a já budu mít na přípravu dostatek času. 

1. Lívance
Nikdy jsem nedělala lívance nebo palačinky ke snídani, ale od doby, co jsem to zkusila poprvé, zamilovala jsem se (smích). Vážně mi to strašně moc chutná a navíc recept je extrémně jednoduchý: mouka, vajíčko, lžička medu a mléko na poředění. Pak už jen všechno smícháte dohromady a usmažíte na pánvičce, já smažím na kokosovém oleji, pak to dostane takový kokosový nádech. 
Ozdobit se dají vším možným. Nejčastěji je prokládám nějakým jogurtem nebo třeba i marmeládou. Brácha zase preferuje nutellu. Snad všechno, co je sladké na nic bude dobré. 


2. Avokádový chleba
Máte rádi avokádo? Někdo ho má rád, někdo zase nesnáší. Já patřím do té první skupinky a na tento způsob ho mám úplně nejradši. Pokud jste to ještě nikdy nezkoušeli, tak to určitě vyzkoušejte a myslím si, že si to zamilujete stejně jako já. Navíc se to řadí mezi ty snídaně, které vám nezaberou zas až tolik času jako lívance. Hlavně je nezapomeňte osolit, nebo případně ještě okořenit, to je opravdu hodně důležité :).

Tip: Zkustě použít toastový chleba a než na něj avokádo dáte, dejte ho na pár minut do toastovače, když je chleba křupavý, chutná to ještě léte.


3. Wafle
Od té doby co máme waflovač, mám wafle hodně často. Nejčastěji právě o víkendu na snídani. Těsto je hodně podobné tomu na lívance, ovšem je to mnohem rychlejší než smažené lívanců, ale strašně moc dobrý. Nejenže to má krásný tvar, ale i to skvěle chutná :D. Waflovač nejprve vytírám kokosovým olejem, aby se těsto nepřichytilo, nechám nahřát, naleju těsto a nechám ho tak přibližně 3-5 minut pracovat, většinou tak těch 5. Pak už wafli vydělám a ozdobím čím mě napadne. A snídaně je na světě :).



You Might Also Like

19 komentářů

  1. Já jsme přesně ten typ člověka, co si nedovede představit začátek dne bez kafe a na tom, co si dám k němu na snídani, mi zas až tak moc nesejde :) Každopádně tvoje snídaně vypadají božsky ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) pro mě je snídaně právě něco jako kafe pro tebe :D

      Vymazat
  2. Miluju lívance. ♥ A palačinky taky. Nejčastěji teda snídám ovesnou kaši s ovocem nebo domácí zapečené müsli, ale lívance a palačinky dělám o víkendu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lívance a palačinky jsou nejlepší :) ovesnou kaši snídám hlavně přes týden :)

      Vymazat
  3. mňam tie wafle vyzerajú parádne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zitra jdeme s kamaradkou na brunch a dycky si davam livance nebo vafle tak diky ted pujdu spat hladova :D avokado jsem jeste nikdy nemela :/

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! S waflovačem to mám stejně, taky je teď jedu pořád dokola :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  6. mňaaam :) tak tieto veci mám všetky rada :) vyzerá to super ... a waffle som už dlho nemala teda :) ja si rada robím ešte ovsenú kašu alebo mug cake :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam! Ja síce raňajkujem len občasne, ale keď, tak poriadne. Najradšej mám buď palacinky (americké), alebo anglické raňajky: vajíčko, fazulky .. <3

    n a s k l e e

    OdpovědětVymazat
  8. všechno vypadá krásně! já bych si teď dala úplně ten avokádový chlebík)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem teda na slané, proto na snídaní miluji míchaná vejce, párečky, toasty...a ze sladkého maximálně ovocný salát :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ráda všechny tři varianty... já bych si k nim akorát ještě přidala ovesnou kaši a míchaná vajíčka :)

    OdpovědětVymazat
  11. Milujem wafle, a ich zdravšiu variantu o to viac, že sú chutné a zdravé, ale nemám doma waflovač, tak si ich skôr u frajera robievame, ale raz si ho zaobstaraám :D
    The Noela

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)