Co se událo v březnu

14:49

Březen byl jeden z těch měsíců, kde se toho událo docela hodně, alespoň teda vůči únoru a lednu. Se začátkem dubna nás docela opustilo pěkné počasí, ale já doufám, že se to zase umoudří a bude krásně, jako to bylo o víkendu. Takové počasí bych mohla mít už pořád.
Tak a teď už pojďme na to, co zajimavého se stalo v březnu.


Začneme tím, že jsem 4. března oslavila sedmnácté narozeniny, tedy mám poslední rok, kdy si můžu užívat toho, že nejsem plnoletá. Dostala jsem samé krásné dárečky - hodně oříšků v čokoládě nebo ve skořici či kakau a také maxi balení Lindt čokoládek, no kdo by odolal. Lindt umí podle mě naprosto dokonalé čokolády nebo ne? :)

A teď asi nejpostatnější věc za březen a to výlet do Dubaje. 10. března jsme s našema a bráchou vyrazili do zahraničí. Já měla jarní prázdniny a bráchovi samozřejmě nevadilo být týden bez školy (smích). Co bych vám řekla, bylo to tam naprosto úžasný, ale žít bych tam nechtěla. Ostatně jsem o tom všem psala podrobnější články, tak koho by to zajímalo blíže, tak si může počíst :). Vzhledem k tomu, že v emirátech obecně se ještě pořád staví další a další věci, doufám, že budu mít možnost, se tam za takových 5 let podívat znovu, abych zjistila, co hezkého tam zase přistavěli a jaký další rekord si připsali.

Také nám začalo jaro, za což jsem už nesmírně ráda. Ne že bych zimu neměla ráda, ale přeci jenom mám radši to teplé sluníčkové počasí, což už o víkendu bylo. Se začátkem jara se pojí výlet na Šmelcovnu, který jsme šli po strašně dlouhé době a moc se nám to líbilo, za rok si to zřejmě naplánujeme znovu. 

Co se školy týče, díky jarním prázdninám, co uteklo poměrně hodně rychle a ani mi to nepřišlo nijak zvlášť nesnesitelné, jak už to ve škole bývá (smích). Kažopádně už se těším na další prázdniny (už příští týden) a pak samozřejmě na léto.

Jaký byl váš březen? 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tak to vypadá na super březen, závidím! Já dřepím a učím se, chjo chjo, nezáživný :(
    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to věřím, učení je zlo, ale to zvládneš :)

      Vymazat
  2. Vyzerá to že si mala skvelý mesiac :)

    OdpovědětVymazat
  3. To musel být super měsíc, tu Dubaj závidím! :)

    -A- from thatismylifeandblog.blospot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)