5 tipů pro nezadané na 1. máje

12:47

Konec dubna a zároveň 1. máj se nám pomalu blíží, i když to tak venku vůbec nevypadá. U nás dneska dokonce sněžilo. No chápete to? Doufám, že se počasí brzy zlepší, protože aby takhle bylo když má všechné kvést? kde to jsme? :D.


Každopádně myslím si, že se tu najde pár lidí, kteří jsou nezadaní stejně jako já a tak 1. máj buď vůbec neřeší a nebo jsou tu možná (doufám, že ne) tací, kteří mají deprese z toho, že jsou sami. Proto jsem vymyslela pár tipů co dělat, když jste nezadaní.

1. Obklopte se přáteli
Každý, kdo je nezadaný má určitě nějaku kamarádku, nebo kamaráda, který/á také někoho nemá. Tak mu/jí zavolejte a běžte se jen někam projít, kupte si zmrzlinu (pokud ovšem bude teplo), sedněte si do vaší oblíbené kavárny a nebo v případě špatného počasí jděte do kina.

2. Seriály
Pokud ovšem ve vašem okolí není nikdo, kdo by s vámi někam šel a venku ani to pěkné počasí není, je to ideální den na sledování seriálů. Ovšem když by bylo pěkně, volila bych raději nějakou jinou aktivitu.

3. Sport
Jak všichni víme, sport způsobuje lepší náladu a navíc si u něj skvěle pročistíte hlavu. 1. máj se dá skvěle využít na nějaký výšlap, popřípadě stačí se jen proběhnout v lese nebo kdekoliv jinde. Uvidíte, že se vám bude ten den hned zdát příjemnější.

4. Den pro sebe
Asi každá holka by si jednou za čas měla dopřát takový ten den pro sebe. Kdy si třeba napustíte vanu, nalakujete si nehty, uděláte si masku na obličej a celý den jen tak relaxujete. Tohle bych doporučovala opět v případě špatného počasí. 

5. Spánek
Tenhle tip je spíše pro ty, co to přeženou na čarodejnicích, budou rádi že se domů dostali nějak po svých a ráno se probudí s kocovinou :D. To je pak nejlepší zůstat celý den v posteli a spát. 

Ať už 1. máj nějakým způsobem dodržujete nebo ne, užijte si toho, že nemusíte do školy nebo do práce a máte den volna. Takových dnů není nikdy dost :).

You Might Also Like

7 komentářů

  1. #ForeverAlone :D Takže tento rok trávím 1.Máj s maminou a pokud bude hezky, tak chci na brusle :P Jinak to bude 100% odpočinek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo brusle jsou fajn :) tak snad ti výjde počasí :)

      Vymazat
  2. Souhlasím se sportem na 100%. To pomáhá nejvíce... 😀

    OdpovědětVymazat
  3. A když člověk stihne všechno, musí to být fakt vcelku příjemnej den.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  4. Seriály a spánok :3 Jasná vec :D ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda nevím, kdo má čas řešit první máj. Přiznávám, že pusu pod třešní si splním, ale většinou jsem jak přejetá parním válcem po předchozích čarodějnicích. :D Obecně moc nechápu ten humbuk kolem svátků zamilovaných. Dokud jsem byla nezadaná, nějak mi bylo jedno, co ten den dělají ostatní, mě se to netýkalo a od té doby co jsem zadaná si jen splníme to příjemné, ale nijak víc to neřešíme. .:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)