Autumn inspiration

10:16

Podzim. Ať už chceme nebo ne, léto nám neúsprosně končí a nastupuje podzim. Mám ho ráda i nemám zároveň, ale to je na jiný článek. 

Určitě každý z nás známe pinterest a jistě i vy rádi scollujete dolů a koukáte na nekonečně mnoho inspirativních obrázků snad ze všech částí života. I já mám své oblíbené obrázky z pinterestu a říkala jsem si, že by nebylo špatné vám je ukázat. 


M.














You Might Also Like

15 komentářů

  1. Úplně boží obrázky. Přesně tohle na podzimu miluju, tu atmosféru. Barevné listí, teplé oblečení, svíčky, dekorace.. ♥ Jen škoda, že to listí je hned pryč, sotva se zbarví, hned opadá, stromy jsou holé a přichází na řadu sníh. Zimu už tolik ráda nemám. :D

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím! :) zimu mám ráda jen za oknem s teplým kakaem, nebo čajem u krbu :D

      Vymazat
  2. Krásné obrázky! Já ale takto nekoukám na Pinterest nebo we heart it, jen když jdu vyloženě pro inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem podzim nemusela, ale teď asi poslední dva roky jsme si ho oblíbila. Barevné listí a ta atmosféra ♥️ svíčky, čaje, deka a filmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, dřív jsem taky nebyla úplně fanoušek podzimu, ale poslendí dobou se mi fakt líbí :) má to své kouzlo.

      Vymazat
  4. Ach jo .. já ještě nechci podzim :D :( pořád se s tím nějak neumím smířit .. před pár dny jsem se vrátila ze slunečné dovolené, tak si chci to léto ještě alespoň týden udržet :D i když tu dýňovou polévku bych si sakra dala už teď! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dýňovou polívku si taky musím udělat :D teď bych mohla dýni jíst pořád :)

      Vymazat
  5. Pinterest je hrozný žrout času, takže se tam snažím moc nechodit :D Ale inspirace je tam teda skvělá! Vybrala jsi krásné fotky, moc se mi líbí a úplně z nich dýchá podzim :) Já ho mám ráda pro jeho pomalá rána, ranní mlhy, barevné listí, barvy...

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ho taky snažím omezovat, no někdy si člověk nedá říct :D jé ranní mlhy, na ty jsem úplně zapomněla, ale i tak je podzim prostě krásnej :)

      Vymazat
  6. Krásne obrázky! :) Presne takéto články potrebujem, lebo som letný typ človeka, čiže momentálne trošku za letom smútim a musím samú seba presvedčiť, že aj jeseň je fajn :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem spíš letní typ, ale poslední dobou mi i ten podzim přijde fajn :)

      Vymazat
  7. Zrovna včera jsem se dívala na inspiraci, hrozně by se mi líbily keramické dýně a lupeny do vázy, ale ty jsou tak drahé.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Ja sa teším na outfity :D doma nejak dekorácie neriešime iba na vianoce ale na jeseň vôbec. Ale asi by som mohla už niečo vymyslieť keďže som paňou domova :D


    TICHÁ POMOC !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky už jsem pokukovala po nějakých dekoracích s podzimním motivem (našla jsem pěkný věci v NanuNana) a těšim se na outfity. <3
    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v NanuNana mají krásné dekorace :) jo podzimní outfity jsou taky moje hodně oblíbená věc :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)