Eat, eat, eat and then repeat

12:03

Chodíte rádi po kavárnách? musím říct, že jestli mám něco fakt ráda, tak je to sladký a nejrůznější dezerty, palačinky a podobný blbosti. Je to takové mé guilty-pleasure.

Navíc mi začal oficiálně školní rok - můj první rok na vysoké. A jaký byl úvodní týden? měli jsme vstupní pedagogickou praxi. Trošku vám to přiblížím. Začala jsem chodit na Masarykovu univerzitu na obor Učitelství 1. stupně. Je to pětileté studium, tak snad se mi bude dařit.

První týden jsme tedy obcházeli různé třídy na základních školách a jednou jsme byli i ve školce, abychom se podívali, jak vypadá dnešní škola a jestli se to přesně to, co chceme studovat. 


Co se spolužáků týče, ještě jsem neměla moc možnost je poznat, ale zatím se mi všichni zdáli sympatičtí. Možná to bylo tím, že jsme všichni úplně noví a nikdo tam nikoho nezná a možná taky takoví jsou. To se časem pozná.

Od pondělí mi to začně už naplno a musím vám říct, že jsem docela zvědavá a mám zároveň strach, jaké to bude. Přeci jenom, je to úplně něco nového. 


Začátek školního roku jsem samozřejmě musela oslavit, nebo se odměnit nějakým tím dortem. S jednou kamarádkou jsme zašly do Kafé Momenta na Zelňáku, kde jsem si dala můj oblíbený cheesecake a cappuccino s ovesným mlíkem. 

Ve čtvrtek jsem pak s jinou kamarádkou začala pomalu ale jistě objevovat brněnské podniky. Zašly jsme spolu do Kafecu, kde jsme si daly obě dvě wafle a řeknu vám, nebyla jsem tam neposledy. Wafle byly vážně moc dobrý a obsluha moc příjemná.

No, tak to byl můj první týden školy, který nebyl vůběc špatný. Máte nějaké doporučení do kavárny v Brně, které stojí za to navštívit? 


M.

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Přijde mi super, že vás první týden vzali do škol a do školky, abyste si líp ujasnili, jestli to je to, co chcete studovat :) Moc ti držím palce, aby se ti na škole líbilo :)) ..a kdyby si někdy třeba neměla s kým do kavárny vyrazit, tak budu ráda, když se mi ozveš :) I když v Brně studuju už rok, tak jsem vlastně ještě v žádné pořádné kavárně nebyla :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se někdy musíme domluvit a někam zajít :)

      Vymazat
  2. Yummy, aj dezert, aj wafle vyzerajú skvelo a veľmi chutne. S týmto sladkým som na tom podobne :)) a veľa šťastia na novej škole, dúfam, že ťa to bude naozaj baviť <3
    Simple but significant

    OdpovědětVymazat
  3. Kafec aj Momenta jsou moc příjemný podniky :) a líbí se mi přístup te školy, abyste si ujasnili, jestli tohle je opravdu to, co chcete studovat

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji hodně úspěchů na nové škole a ať se ti tam líbí. Je super, že jste se takto mohli seznámit s oborem hned na začátku.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Momenta je prý hodně dobrá, ale sama tam kavárny neznám, zase tolik do Brna už nejezdím, jak pracuji není tolik času a o víkendech když se tam vydám, tak buď nákupy a nebo kino.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Kavárny a sladké přestávky také miluju, hlavně právě během školních pauz :D Ať se ti v prvním ročníku daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) jo je to takový příjemný rozptýlení :)

      Vymazat
  7. Vítej na Masárně! :) Lépe sis vybrat nemohla, naše univerzita je ta nejlepší ze všech! :D Tak snad se ti tu bude líbit :) kdybys chtěla poradit, kam zajít na dobrou party nebo co všechno na MU zažít, určitě napiš :) studuji tady už čtvrtým rokem a dokonce jsem v naší univerzitní unii, takže vím o všem :D

    Kafec je na wafle vážně top! Za mě ještě výborné palačinky dělají v Bistro Franz, je to na ulici Veveří v centru, takže taky určitě zajdi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že školou projdu tak nějak bez větších obtíží (nebo alespoň tím prvním semestrem) :D díky za doporučení, určitě zajdu :)

      Vymazat
  8. Strašně ráda chodím do kaváren! Vlastně to miluju. Každopádně tip na kavárnu v Brně nemám, vlastně jsem tam pořádně ani v žádné nebyla, ale až tam pojedu, tak děkuji za tvůj tip, protože to tam vypadá útulně :) A na závěr držím palce při studiu na vysoké, máš docela náročný obor, ale na druhou stranu pěkný :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Wafle bych si taky hned dala :) A přeji ti, ať se ti ve studiu daří a jsi spokojená!

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, úplně se mi sbíhají sliny :D jinak držím palce, ať se ti na nové škole daří :)


    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  11. Momentu chci také navštívit, zatím ale nebyla vhodná příležitost :) My byli v Brně v Café Pilat na snídani a hummus byl moc fajn. Ať se Ti daří ve škole!! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. To je veľmi fajn, že ste mali na úvod takúto prax. V Momente som ešte nebola, ale odporúčam ti Punkt, Mymiku, Cukrové nebe a V melounovém cukru, aj keď tam je to dosť rušné. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  13. Já Ti přeju hodně štěstí a pevných nervů do studia! Jinak mňam, udělala jsi mi chuť na něco sladkého:D

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, taky budoucí učitelka, tak ať se daří :D mám ale jiný obor a na jiné škole no :D Po kavárnách taky chodím ráda, hlavně když tam mají něco dobrého bez lepku :D

    OdpovědětVymazat
  15. Výhoda Brna je, že skvělejch podniků je tam strašně moc a je zde pořád co objevovat :) tak ať se daří!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  16. Mňam, ty waffle vypadaj skvěle. Já miluju vysedávání po kavárnách.. škoda, že to nemůže být moje zaměstnání. :( :D
    A držím palce, ať se ti ve škole líbí. Já nastupuju na konci října a už se docela těším.

    GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  17. Jééé tak ty brněnské podniky ti teda moc závidím<3 Bydlím sice v Praze, takže si nemám s kavárnami na co stěžovat:D ale některá brněnská bistra bych sem teleportovala:D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)