Tři dny v Tyrolsku

10:17

Ačkoli prádzniny už většině lidí skončily, já bych se ještě na chvilku chtěla vrátit do půlky prázdniny, kdy jsem byla s rodinou na tři dny v Tyrolsku. Nikdy jsem v téhle části Rakouska nebyla a naši říkali, že je to tam strašně krásný, tak jsem byla zvědavá, co na nás čeká. 


Předpověď počasí nebyla zrovna na naší straně, ale říkali jsme si, že to nějak dopadne. Vstávali jsme už o půl 3 ráno tak, abychom ve tři mohli vyrazit z dobu a byli jsme na místě relativně brzo a nepromarnili zbytečně jeden den. Do Tyrolska se jede osm hodin, takže cesta nás čekala opravdu daleká. 

Něco málo k ubytování - bydleli jsme v hoteli Almhof v Galtüru a bylo to tam vážně strašně nádherný. Představte si takový pravý Tyrolský hotel, kde personál je oblečenej v krojích a všude kolem vás jsou hory. Co se jídla týče, tak jsme měli polopenzi, přičemž večeře byly servírované a skládaly se z 5 chodů. Co vám budu povídat, bylo to výýýborný.


Navštívili jsme Silvretta see, což je mimochodem strašně krásný jezero a dá se obejít (trasa cca 7km, doporučuju) a odsud se dá jet rovnou na Silvrettu, což jsou takové ty serpentýny mezi horama a je to fakt moc hezkej zážitek. Připadala jsem si jako v Jurským parku, nebo ve filmu King kong. 




Jeden den jsme jeli i do Švýcarska, bohužel nám nepřálo počasí a byla dost mlha a zima, ale i přes to, jsme viděli krásný výhledy, dali si rádlera a na vyhlídce klasickej Apfelstudel mit vanillasauce. 

Tyrolsko můžu jedině doporučit, je to tam nádherný a zvlášť pokud máte rádi hory v létě a hory obecně, nebudete litovat.


M.





You Might Also Like

9 komentářů

  1. Krásná příroda! Musel to být fajn výlet.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Tak to je nádhera.. já byla v Tyrolsku před pár lety a doteď na to ráda vzpomínám :)

    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo! To vypadá fakt božsky <3 Hned bych jela na hory! Asi musím něco napalánovat:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky a ta příroda! :-) Já bych chtěla do Švýcarka, tak snad se mi jednou poštěstí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) držím palce, ať se tam někdy podíváš :)

      Vymazat
  5. Tam to muselo být vážně úžasné! Už podle fotek to vypadá kouzelně :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nedivím se, že jídlo bylo výborné, vypadá tak! :-) A ta přiroda je úžasná, krásný výlet, hned bych taky vyrazila. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsem obdivovala už na insta, nádherně to tam vypadá! Moc krásná příroda :) Skvělé místo pro odpočinek.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem takhle v Alpách byla na Německé straně, ale láká mě hrozně i ta Rakouská, možná ještě víc. :) Je to tam nádherný.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)