Friday the thirteen

12:34

Věříte na pověry? na to, že vám rozbité zrcadlo přinese sedm let smůly, nebo na to, že se stane něco špatnýho, když váš přeběhne černá kočka přes cestu? jak já se těším na halloweenské články. 

Někdo se pátku třináctého vyloženě bojí, zase tu máme ty pověry. Na druhou stranu, je to pro někoho šťastný den. Když jsem byla malá, měla jsem v počítači takový děsně vtipný video, který neslo název pátek třináctého a byla tam antilopa utíkající před lvem, který se ji snaží chytit. Kdžy už to vypadalo, že uteče, narazila plnou rychlostí do stromu a zabila se :D. Dobře, zas tak vtipně to nezní, ale kdyby jste to video viděli, koukala jsem na to strašně často a vážně jsem se bavila. #nostalgic


Pro mě je tento den, jako každej jinej. Jo možná si řeknu: jé hele pátek třináctýho. Ale nijak zvlášt dál to nerozvádím. 

Tento pátek byl pro mě vlastně lepší, než ostatní pátky. Určitě vám neuniklo, že o víkendu probíhaly Dny Marrianne, pro nás s mamkouje to taková tradice, už tak posledních pět let, vždycky koukneme po obchodech a dáme si Fruittisimmo. 


Pink dragon / dragon fruit, jahody, meloun, pomeranč

Poslední dovou mi přijde, že v kamenných obchodech nic moc nemají a už hrozně dlouho se mi tak něco vyloženě nelíbilo. Možná jsem divná já, to nevím. Každopádně teď v pátek jsem si koupila dokonce čtyři věci a to kalhoty, svetr, šaty a kabelku (určitě vám sem v nějakém dalším článku dám nějaký fotky s těma věcma). 

Nakonec jsme si s mamkou celý spokojený koupily mekáč, sedly do vlaku a jely domů. Akorát krásně zapadalo sluníčko, což byla pomyslná třešnička na dortu.

On i ten pátek třináctýho nemusí být vůbec špatnej. 


Do jakýho týmu patříte vy? Je pro vás tenhle den strašák, nebo to vůbec neřešíte?


M.




taky jsem si asi po 100 letech nalakovala nehty :D 

rifle: Replay
svetr: Mohito
pásek: Calvin Klein
sako: Only
tenisky: Michael Kors


You Might Also Like

15 komentářů

  1. Pro mě jě pátek třináctého pátek jako každý jiný, na pověry nevěřím (kromě karmy :D), takže jsem zažila celkem poklidný pátek :D A divná nejsi, v obchodech fakt nic pěkného na sebe nemají :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem upřímně vůbec netušila, že je pátek třináctého, nějak na ty pověry moc nejsem :)) A upřímně zrovna tento pátek byl jeden z nejlepších za poslední dobu :) Moc se těším, až nám ukážeš, co pěkného sis koupila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to je uplně jedno a že byl pátek 13.jsem vůbec neřešila. Normální den jako každý jiný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já pátek 13. vůbec neřeším. Pro mě je to den jako každý jiný :) Je hezké, že máte s mamkou takovouhle tradici :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem pátek 13. nikdy moc neprožívala a naštěstí se mi nikdy nic zlého nepřihodilo, ale je pravda, že ten má takové své tajemné kouzlo. :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neřeším, ale jednou mi na pátek 13teho umřelo koťátko. 🙈Jaký to smutný den.. Ale jinak den jako každý jiný.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaký si to uděláš, takový to máš a je jedno, co je za datum :) Vy jste si udělaly pěkný den. Moc se mi líbí tvůj lak na nehty!
    Jinák já jsem zvyklá mít 13. svátek a obecně mě třináctka dost provází životem, takž to raději moc neřeším :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ja tedy pátek 13. neřeším, ale je pravda, že v ten den jsem kolikrát dostala špatnou známku ve škole, ale to nejde o život, takže vlastně šlo k nic. Jinak vždycky den jako každý jiný. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som dni Marianne strávila v práci (obchod s oblečením) a z mojej perspektívy by som tie zľavy hneď zrušila. :D Ale tradíciu máte s mamkou peknú. :) Cool džíny!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že pro tebe jako pracující v obchodě musí být tyhle slevy noční můrou :D

      Vymazat
  10. Sú to iba povery ale akurát tento piatok sa stalo niečo hrozné. Nestalo sa to konkrétne mne ale zasiahlo ma to. :/

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať už to bylo cokoli, držím palečky, bude zase líp :)

      Vymazat
  11. Já jsem si nakonec ani neuvědomila, že byl pátek 13., někdy to řeším a někdy ne, ale na Halloween se těším taky, to miluji! :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Obvykle pátek třináctýho fakt neprožívám, ale ten co byl teď byl výjimka. Od pondělka jsem měla totiž měla vyloženě jeden den blbec za druhým - píchlé kolo u auta, průser v práci, rodiný problém, zdravotní neduh... takže jsem si na pátek 13 vzala raději volno. Nehodlala jsem nic riskovat. Kromě toho, že jsem si v ten pátek jela v teplákách, nenamalovaná a pomalu i neučesaná nechat vyměnit gumu na rezervě, tak jsem páteční čas strávila doma a vůůbec mi to nevadilo - dokonce ani žádná pohroma se nepřihodila. :)
    Každopádně těším se na fotky nových věcí a nákupy s mamkou ti závidím. S mojí mamkou se moc nakupovat BEZ STRESU jít nedá. Patří k tomu typu lidí, co jsou děsně hyperaktivní a vyloženě na nich vydíž, že hrozně spěchaj a myšlenkama už jsou dávno někde jinde a sepisujou si pomyslný seznam toho co chcou ještě ten den stihnout.

    Jinak moc hezký blog. :)
    PS: Sluší ti to. Kdo by čekal, že z nástupiště budou tak hezké fotky. .)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)