Music speaks when words can't | fall favourite playlists

11:27

“Dear music, thanks for always clearing my head, healing my heart and lifting my spirits.”

Určitě všichni znáte takový ten pocit, kdy vám k dokonalé chvíli chybí už jen ta správná písnička. Hudbu posloucháme všichni a troufám si říct, že většina z nás je na ní i nějakým způsobem závislá. Jiné písničky posloucháme když jsme šťastní, jiné když jsme smutní, hudba nám pomáhá vyjádřit naše pocity, pomáhá nám při učení a často v ní hledáme i věci, které se bojíme říct nahlas. Je to takový určitý druh komunikace.

Na každé roční období mám určité oblíbené playlisty, nesestavuju si svoje vlastní (zatím), ale ráda poslouchám playlisty různých uživatelů na Spotify, kde si to svoje dokáže najít opravdu kdokoli. 

Podzim nás směřuje k pomalým tónům a nutí nás spomalit. Hudba tak krásně dotvoří celkovou atmosféru. Když si zapálíte krb, uvaříte si kakao nebo čas, zapálíte svíčku a pustíte oblíbenou písničku, vznikne právě ten dokonalý moment. 

Rozhodla jsem se, vám sem dát ukázku z mých tří oblíbených playlistů, právě ze Spotify. Ten první je speciální - je od kanadské youtuberka Kalyn Nicholson, kterou naprosto zbožňuju. Pokud ji neznáte, musíte to napravit. Má skvělej vkus na hudbu, miluje jógu a má svůj vlastní podcast - Kalyn`s coffee talk. 

Uvařte si oblíbený podzimní drink a zaposlouchejte se do některých z těchto tří playlistů, nebo klidně do všech. A zkuste alepoň na chvíli vážně pozorně vnímat každičkou melodii. Jsem si jistá, že si vás získá.


M. 






You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tohle už jsem slyšela docela od hodně lidí, že si rádi pouštějí takhle vytvořené "cizí" playlisty. Popravdě pro mě to asi úplně není, jelikož já si ráda pouštím svoje oblíbené songy, které jsou často dost mix různých stylů a poslouchat písničky, které neznám .. no nevím, to by mě asi moc nebavilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bez hudby si život neumím představit. A Spotify miluju.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda jen nějaké určité písničky, které poslouchám pořád dokola. :D Sama se divím, že mě ještě neomrzely. :D

    OdpovědětVymazat
  4. MØ a Snakehips mám moc ráda :-) jinak posloucham snad všechno 😊 super playlist 😊 hudba je v životě důležitá.

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to si musím večer hned poslechnout :) zatím jsem nenarazila na pro mě vyloženě podzimní hudbu :D já myslím, že bez hudby by to dlouho nikdo nezvládl :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, jak jsi se dala ty playlisty?? :D :D
    Jinak úplně super článek. Docela náhoda, že já teď taky sdílela článek o hudbě. :D Mimochodem na spotify miluju, jak mi to teď samo vytvořilo playlist s písničkami "Pořád dokola" a "Staré známé". Aspoň už sama nemusím přeskakovat písničky. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju Kalyn, je to tak neuvěřitelná inspirace! Nejraději od ní mám už poměrně starý playlist - Crisp Leaves and Latte, ten je zkrátka boží ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Prostredný playlist sa mi zapáčil najviac, je tam dosť z mojich absolútnych srdcoviek! :) Ďakujem za tipy, určite si v nejaký večer vypočujem všetky :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  9. Hudbu poslouchám každý den a bez ní to prostě nejde :) Pěkné typy na playlisty, já teda poslouchám trochu jiné interprety, ale zkusím si poslechnout ty tvoje :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)