Welcome 2020, please be a good one

19:59

12 new chapters
365 new chances


Máme tu rok 2020, nové desetiletí, nový rok, nový začátek. Ať to zní jakkoli otřepaně, přece jenom na tom něco bude. Ne že bych byla člověk, co nutně čeká se změnou na leden, ale i přes to, na tom prvním dni v novém roce něco bude.


Chtěla bych vám popřát všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví, štěstí a ať se vám v následujícím roce splní všechno, co si přejete.

Já vám tak nějak nevím. Moje aktivita tady v poslední době byla víc než tragická a já si to moc dobře uvědomuju. I když mně psát a fotit opravdu hrozně moc baví, tak mám jeden velkej problém se sebedisciplínou. Nevydržím něco dělat dlouhodobě, čehož jste si už určitě všimli. Vím, že se říká, že když člověk něco opravdu chce, tak by si za tím měl jít. Na druhou stranu, já si nemyslím, že by ze mě někdy byla nějaká blogerka, vždycky na blog dávám článek, protože se mně chce, protože mám nápad/náladu, mám co sdělit, chci si uchovat vzpomínku pro sebe. To je možná i ten důvod, proč po nějaké době přestanou vycházet článku, je tu většinou tak půl roku mrtvo a pak najednou, se mi zase začne chtít. Osobně si nemyslím, že by se to někdy změnilo, ale kdo ví, třeba jo. Ale už dost negativního.

Do not start 2020 with a 2019 problems.

A přesně tohle je něco, čím bych se vážně chtěla řídit. Ve všem. Když to vstáhnu k blogu, chtěla bych vydávat článek alespoň jednou týdně. Jestli se mně to povede? ani sama nevím. Necháme se překvapit. 



You Might Also Like

7 komentářů

  1. Držím ti palce, ať se ti pravidelné vydávání článků daří! Zároveň ti přeji jen to nejlepší do nového roku 2020! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Člověk prostě musí mít chuť sdílet, sama to vidím i na sobě :) Ať se Ti v letošním roce daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Presne takéto obdobie mám aj ja. Taktiež som pridávala články kedy sa mi zachcelo a mrzelo ma, keď som niečo nevydala. Budem sa to snažiť v novom roku zmeniť a prísť s novým elánom a nápadmi na písanie. Aspoň viem, že to neprežívam sama. Prajem všetko len to dobré v Novom roku. ♥

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto s tebou souhlasím .. také mám blog spíš sama pro sebe a svojí radost z toho, že si můžu zpětně přečíst články z různých období svého života a nemyslím si, že by ze mě mohla být někdy nějaká úspěšná blogerka :D a možná proto máme obě trochu problém s tím pravidelným vydáváním :D mě vždycky ta píle vydrží pár měsíců a pak to zase upadne. Ale nevadí, já myslím, že je důležité se do toho nenutit a prostě brát to tak, že jenom když je nálada :)
    Jinak i tobě přeji šťastný a hlavně pohodový nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to úplně stejně. Myslím, že každý to tak občas má. Přeji hodně štěstí a ať se ti vydávání článků daří! 🙂
    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  6. To bych byla moc ráda, kdyby jsi vydávala článek jednou týdně! Tvůj blog čtu moc ráda :) Přeji mnoho úspěchů v letošním roce ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)