Přežila jsem první zkouškový v životě

20:11

Ahoooj!
Zdravím vás všechny, takhle v pondělí večer, což je pro mě kupodivu šťastný den. A hned vám povím proč - dneska mi přišel poslední výsledek z poslední zkoušky, kterou jsem dělala a jsem vážně ráda, že jsem to všechno zvládla a dokonce všechny zkoušky na poprvé. Nechci se nějak vychloubat, ale udělalo mi to vážně radost, protože jsem s tím popravdě moc nepočítala, počítala jsem s tím, že alespoň jednu zkoušku budu opakovat. 


A jaký to zkouškový vlastně bylo? musím říct, že pro mě ne moc hrozný. Je to taky tím, že studuju pedagogickou školu, což není zas až tak extra těžký obor, ale rozhodně jsem obdivovala všechny studenty medicíny, nebo veteriny, protože věřím, že jejich zkouškový, je teprve něco a že by moje zkouškový, při kterým jsem i tak měla kolikrát špatnou náladu, brali jenom nějakou rozehřívací hru. 

Každopádně jsem moc ráda, že jsem to zvládla a mám zase na chvíli klid, teď už jen půjdu sledovat Sex education a číst Harryho Pottera, kterého jsem začala číst až téměř ve dvaceti letech (stydím se trošičku). Tak si užijte zbytek pondělí a 

Č A U

Maris

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Moc Ti gratuluju Maris!! ♥ Já taky včera ráno měla poslední zkoušku a jsem fakt ráda. Letošní zkouškový byl teda nářez. Teď sbírat síly na další zkouškový a státnice :D Ať se Ti daří ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluju! :) Taky studuju peďák a musím přiznat, že v tomhle semestru 13 předmětů není procházka růžovou zahradou :D Ještě mi zbývají 4 zkoušky, tak doufám, že je všechny dám na poprvé, abych měla aspoň týden odpočinek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju! :) peďák zvažuji, tak doufám, že to tam také jednou zvládnu :D :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji. Já už mám školu naštěstí za sebou. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Tak gratuluji :) první zvládnuté zkouškové je vždycky dobrý pocit a nakopávač, že ono to studium na vejšce fakt nějak půjde. :D Já teď aktuálně prožívám svoje první zkouškové na magistru a zatím to teda taky není nějak hrozné, i když mě fakt štve, že jednu zkoušku mám první termín až teď na konci ledna, což je období, kkdy už jsem mívala na bakaláři hotovo a volno no :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ke zkouškám moc gratuluji, mě naopak čeká poslední zkouškové, tak snad ho taky zvládnu :D :))

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem ti k úspešne zvládnutým skúškam! :) Teraz si určite zaslúžiš taký oddych a "ničnerobenie". A ja som už za svojich 20 rokov prečítala Harry Pottera 3x a už som ho začala čítať aj štvrtý raz :D dúfam, že ťa bude baviť!

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju :) Ráda bych řekla, že první zkouškový je nejhorší, ale to bych lhala :X
    Já jsem všechno zvládla na první pokus, ale občas to byl porod. Třeba osmihodinová zkouška formou hackathonu. byla lahůdka :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji, zkouškové mě vždycky děsně ubíjelo a kolikrát člověk ani neměl už volno na dobytí baterek a hned začal nový semestr... Jsem ráda, že už to mám za sebou. :-D

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)