Jaká je/byl můj život během karantény

18:37

Ahoooj všichni,
uběhlo už pěkných pár měsíců, co jsem se tady naposledy ukázala. No každopádně teď jsme v téměř v polovině května, neskutečný. Pět. Skoro pět měsíců v roce 2020, kterej jsme si všichni mysleli, jak bude strašně úžasnej a na Silvestra jsme všichni stáli a slavili právě ten Happy new year 2020. Well, něco se zvrtlo, ale to už všichni víme. 


Karanténa nám skončila a všechno se začíná vracet do normálu a proto bych se chtěla tak nějak zpětně ohlédnout nad tím, jaká ta karanténa byla pro mě. Vím, že za pár let budu hrozně ráda, že jsem tenhle článek napsala, protože si to budu pamatovat jen tak letmo, ale už si nebudu vůbec pamatovat, jaký to vlastně bylo.


Bydlím na vesnici a to pro mě znamenalo a znamená obrovskou výhodu. Můj klasickej život se od toho v karanténě moc neliší. Kromě toho, že nechodím do školy, nechodím na jógu a mám odrostlý vlasy, dělám vlastně pořád to samé. 

Moje dny vypadaly a ještě i nadéle vypadají naprosto stejně každej den. Budím se o půl osmé, abych si udržela určitou rutinu a musím říct, že co se týče spánku jsem si vybudovala vážně pěknou. Po tom, co se nasnídám, tak usedám k počítači a dělám věci do školy, které mně přibližně to celé dopoledne zaberou. Po obědě si zalezu alespoň na hoďku a půl do pokoje a koukám na seriály (musím tu školu nějak vybalancovat ne? :D) za tu dobu jsem stihla zkouknout:
Chilling adventures of Sabrina
Lucifer
a teď koukám na Money heist (Lacasa de Papel)
po seriálech se vydávám ven na procházku a musím říct, že už mám tady všechno naprosto prochozené. Snažím se střídat trasy, ale i tak se neustále opakují. Navečet někdy cvičím někdy ne, někdy jedu na kole, někdy ne. A spát chodím kolem 11-půl 12. A takhle prosím každej, každej den. Z mýho života se poslední dobou stala naprostá rutina.

Jinak jsem si ještě založila novej instagram zaměřenej na jídlo, tak mně tam můžete sledovat, když budete chtít, budu ráda :) @_mai_maya_

A jaký byl váš život během karantény? a jaký je teď?


You Might Also Like

8 komentářů

  1. U mě se toho taky moc nezměnilo a jsem nesmírně ráda za bydlení na vesnici. Kdybych měla být zavřená v paneláku, asi bych to hůře snášela.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Během karantény jsem začala konečně doma cvičit, vařit zdravěji a našla si čas na velký úklid. Každý den jsem plnila různé úkoly do školy a po pár týdnech jsem se začala děsně nudit. Ale konečně teď jsem vyrazila na výlet do přírody a bylo to senzační, hrozně mi chyběl kontakt s lidmi, i když jsem docela introvert :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že hodně lidí začalo během karantény cvičit :D jinak kontakt s lidmi mně taky začal chybět a to jsem přesně jak ty celke introvert :D očividně i my potřebujeme kolem sebe lidi :D

      Vymazat
  3. V tom skorom vstavaný sa musím tebou inšpirovať. Moja karanténa prebiehala v pomerne kľudovom a oddychovom režime ale som za ňu veľmi vďačná, pretože som mala veľa času na svoje myšlienky.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Lucifer je naprosto top! Během karanténního života jsem stihla shlédnout všechny díly a už nedočkavě vyhlížím novou sérii! :D
    Krásné rozkvetlé fotky! :)
    Já v karanténě ze začátku dělala taky každý den to samé .. věci do školy, cvičila jsem a občas nějaká procházka. Teď už jsem zpátky v Brně a kromě školních povinností chodím i do práce, tak už moc rutinu nemám a spíš se snažím to všechno nějak stíhat. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mé dny během karantény byly celkem podobné, snažila jsem se nějak držet rutinu a vstávat brzy. Každopádně snahu mi zhatil Lucifer, kterého jsem viděla během pár dní a to všechny jeho série. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucifer je skvělej, mně to sice trvalo téměř měsíc, nežjsem to dokoukala, ale taky se mně to hodně líbilo :D

      Vymazat
  6. Taky jsem si udělala fajn rutinu :) upřímně se návratu do normálního života ještě trochu bojím, aby se to pak nezvrtlo. Já hlavně vařím, peču, cvičím a učím se. Sem tam si přečtu knížku nebo se starám o blog :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)