Jak jsem začala koukat na Marvel

19:50

“It's not about how much we've lost. It's about how much we have left.”

Je pátek 22:06 a já sedím ubrečená před obrazovkou počítače a utírám si kapesníkem slzy. Nebojte se, nestalo se mně nic vážnýho, jenom jsem dokoukala Avengers Endgame. Ale hezky pěkně popořádku, jdeme zpátky na začátek.

Všechno to začalo na táboře, kde pro nás děti vymýšlely kvízy. Bylo to nějakou dobu, co vyšel poslední díl Avengers, kolem kterýho byl neskutečnej hype, ale to jste jistě už postřehli. Jeden z kvízů, které si pro nás děti připravily, se týkaly Marvelu. Nikdy jsem žádný film neviděla a nic jsem o tom nevěděla, max to, že existuje nějakej Ironman a jak tak zhruba vypadá. The end.  

Potom co jsme přijeli domů, se brácha rozhodl, že takhle to teda opravdu nejde a že bych ty filmy měla vidět (mám mladšího bráchu (15) a on celej Marvel totálně zbožňuje). Na začátku se mi do toho úplně nechtělo, vždycky jsem to brala jako nějakou ultra sci-fi věc, která mě asi ani nebude bavit. Souhlasila jsem.


Od té doby už to šlo docela rychle, brácha udělal rozpis, seřadil to, jak bych se na to měla koukat postupně a zahájili jsme naše, teď už docela tradiční, večerní koukání. Které mně mimochodem bude celkme chybět. 

Jako první přišla na řadu Captain Marvel, která mě abych byla upřímná skoro vůbec nenadchla a od té doby jsem byla docela skeptická, jestli vydržím všechny ty filmy. Ale kvůli bráchovi, kterej z toho byla nadšenej tak 13324239x víc než já, jsem si řekla, že tomu dám šanci. 

Co vám budu povídat, jakmile jsme do toho najeli, začalo to rychle ubíhat - Captain America, IronMan, Thor, Black Panther… najednou jsme byli v polovině a než jsem se nadála skončil Avengers Infinity war a moje prvnotní zděšení, co že se to tam vlastně stalo. Nebudu vám lhát, přišla jsem z toho filmy docela zdrcená. 


Mezi Infinity war a Endgame jsme měli týden pauzu, jelikož jsem začala chodit do školy. 

A pak nastal ten pátek, kterým začíná tenhe článek.

“Part of the journey is the end.”

Nebudu vám říkat obsah filmy, sama nesnáším spoilery, ale řeknu vám jedno: bylo to strašně, ale fakt strašně smutný a dojemný. Nejsem člověk co brečí u filmů. Jedna moje kamarádka si ze mě dokonce dělaá občas srandu, že nemám žádný city, kdy se mnou nějakej film nic nedělá. Jo přijde mi to smutný, ale nebrečím. 

Ehm, do té doby, než jsem viděla Endgame. Poslední řekněme třetina filmů je velkej zápřah na emoce, kdo to viděla, dá mi určitě za pravdu. Seděla jsem, koukala a najendou to byla jedna slzička, druhá a pak i třetí.

Kdybych měla ceou tuhle obrovskou Marvelovskou sérii srhnout - určitě stojí za to, se na to kouknout, ale koukejte na to postupně a hlavně koukněte na všechno. Pokud si pustíte samotný Infinity war a Endgame, skoro nic vám to neřekne a rozhodně to pro vás nebude tak emotivní, jelikož neznáte příběhy těch postav. 

Jako nejlepší jednotlivé filmy (bez Avengers) byla rozhodně zvolila všechny tři IronMany, všechny tři Thory a Black Panther. Pomyslnou zlatou příčku obsadilo ono poslední Avengers Endgame a já konečně pochopila, proč byl kolem toho takovej hype. 

Plánuju na to někdy kouknou znovu? určitě ano, ale potřebuju nějakej čas, než to všechno vstřebám. 

Máte rádi Marvel? která postava je vaše nejoblíbenější a jaké pocity u vás zanechalo Endgame?


M. 



You Might Also Like

5 komentářů

  1. MARVEL M I L U J U!!! Jsou to moje nejoblíbenější filmy (až na Harryho Pottera, to je srdeční záležitost). Nejvíc mám ráda asi Thora.. nebo Spidermana, já nevím, to je těžký říct :D :D A Endgame? Brečela jsem jak želva na konci :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já tenhle žánr nikdy moc nemusela, ani jeden film kromě Spidermana jsem snad neviděla, ale chápu tvé nadšení. Milují to všichni kolem mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na Marvel koukáme moc rádi a na většině Avengers jsem byla i v kině :) já mám ráda všechny díly, ale opakovaně se ráda dívám na Kapitán Amerika a Thor, ale jen první díly :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. tyjooo, jakoby tě chápu, že tě to ze začátku vůbec nelákalo, já to měla naopak, že než byly avengers, tak jsem zbožňovala iron mana, thora a těšila se na první avengers.. a to bylo mega zklamání!!! a od tý doby jsem na to nějak zanevřela a všechno to dokoukávala docela nedávno :D
    a jako infinity war a end game, totálně mega!!!! jako souhlas, kdo neviděl všechny díly, tak mu to přijde průměrný :D a já jakoby nevím, asi sem u endgame nebrečela, ale ten pocit, že to prostě končí?? po takovejch letech? to mi dralo slzy do očí!!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já něco viděla dříve, ale hlavně jsem se na marvelovky rozkoukala s přítelem, na endgame jsme byli v kině, ale to nás moc nezaujalo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)