What I eat in a day #4

15:28

Počasí se střídá jako na houpačce - chvíli svítí, pak hned prší, sněží fouká a takhle pořád dokola. Přímo aprílové počasí. Už se vážně těším, až bude pěkně a hlavně se to nebude takhle střídat. To je akorát na nachlazení :D. 

Každopádně tady mám další článek s jídlem a poprvé jsem vyzkoušela lívance na slano. Úplně mě překvapilo, jak to bylo dobrý. Schválně to zkuste, těsto je stejné jako na sladké, akorát to trošku osolíte a přidáte koření podle chuti. Vršek jsem pak posypala sýrem a vážně to bylo dobrý :).

Snídaně: slané lívance
Oběd: špagety s francouzskou omáčkou 
Svačina: kokosová-kakaová bambus tyčinka
Večeře: tvaroh s jahodami 

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Milujem aj nenávidím tento typ článkov zároveň.. Skrátka z nich vždy vyhladnem:D Lievance na slano som ešte neskúšala, palacinky už áno (s údeným lososom a boli výborne), ale lievance vôbec a úprimne, ani len ma to nenapadlo:) špagety milujem a najlepšie sú od môjho priateľa!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lásku ke špagetám máme společnou :D zvlášť v létě bych je mohla jíst pořád :D palačinky s lososem zní hodně zajimavě, určitě někdy vyzkouším :)

      Vymazat
  2. Raw-ka na každý deň je pre mňa najlepšiou voľbou keď neviem načo mám chuť a ponáhľam sa preč. Lievance naslano som ešte nechutnala ani si túto chuť neviem predstaviť som zvyknutá skôr na tie sladké :-) PS krásna profilová fotka!

    Taly Rare

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvyklá na sladkou variantu lívanců, ale tak jendou za čas pro změnu proč ne :) děkuju :)

      Vymazat
  3. Teď mam chuť skočit si pro něco dobrýho, chjo :D já jsem jedla jednou palačinky na slano, ale fakt i se sýrem snad a bůhvíčím, nějak mi to prostě přijde nesprávný :D

    OdpovědětVymazat
  4. Lívance naslano jsem ještě nikdy neměla. A ani mě to nenapadlo :D Ale vypadá to fakt dobře, takže musím někdy vyzkoušet :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli budeš zkoušet, tak mi dej vědět, jak ti chutnaly :)

      Vymazat
  5. tá tyčinka vyzerá super!! mňam, takéto dobortky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda kokos a kakao tak můžu jedině doporučit :)

      Vymazat
  6. To počasí je šílené, také už se těším až bude hezky. Tak jídla vypadají strašně dobře. Slané lívance jsem ještě nezkoušela, takže určitě vyzkouším co nejdříve to půjde :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. mňam mňam :) také dobroty :) doma ma v chladničke čakajú jahody, tak sa možno nechám inšpirovať večerou s jahôdkami :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)