Můj Duben

14:27

Tak kdo z vás po včerejšku uschne stejně jako já? :D doufám, že tu nejsem sama. Máme další měsíc za sebou a to znamená, že jsem tady se shrnovacím článkem, co všechno se za minulý měsíc událo. Řekla bych, že duben byl ve znamení aprílového počasí a doufám, že už to bude jen a jen lepší, přeci jenom bychom si zasloužili hezčí počasí, než nekonečné střídání deště, větru a sněhu. Nemyslíte?


Hned prvního dubna jsme se s kamarádkou vypravily na nákupy do Brna, kam jsme se chystaly snad už od prosince. Ve Vaňkovce se zrovna konal nějaký fashion víkend, nebo něco na ten způsob, takže přes celou Vaňkovku hrála hudba a bylo tam ještě více lidí než obvykle. Poprvé jsem ochutnala sorbet ve Fruitysimu a musíte si tam na něj zajít. Mě jako milovníka veškerého ovoce to fakt hodně chutnalo. O den později slavila moje prababička 85 let, tak jsme byli na takové menší oslavě, ale bylo to fajn.

Čekali nás velikonoční prázdniny a protože kamarádka měla být sama doma a navíc měla pár dní před prázdninami narozeniny, domluvily jsme se, že u ní budu spát, aby se tam nebála a aby jsme ty narozeniny tak nějak oslavily. Tak jsem upekla dort a ačkoliv mě pečení zas až tak nějak moc nejde, dort se mi povedl. Byla jsem tam na 3 dny a jeden den jsme byli na bowlingu, kde jsem kupodivu jednu hru vyhrála. 


Také jsem po druhé v životě jedla sushi. Když nás naši poprvé před nějakýma čtyřma rokama vzali na sushi, nikoho to moc nenadchlo. Mamka se ale rozhodla, že tomu dáme ještě jednu šanci, ale že zvolíme jinou restauraci. Tentokrát jsme z toho byli všichni strašně moc nadšení a brzy tam pojedeme znovu. 

Školní exkurze do Prahy. To je asi ta největší událost z celého dubna. Od 19.4 do 20.4 jsme hlavně v rámci češtiny navštívili naše hlavní město. Byla jsem zde už několikrát, takže mě nic nepřekvapilo :D. Celý výlet byl i přes špatné počasí dobrý, jen jsem byla fakt šťastná když jsem přijela domů. Určitě jsme navštívili hodně zajimavých míst (Stavovské divadlo, Loretu, Staroměstskou radnici a další). Byli jsme také na večerním představení Když ptáčka lapají o kterém jsem psala zde.


Blíží se pomalu konec a s tím poslední akce, která proběhla v neděli - čarodějnice. Nevím, jak to chodí ve městěch, ale na vesnicích je většinou jeden velký oheň a pak si osotní dělají menší ohýnky kolem. Poslední tři roky jsem nebyla na čarodky u nás, ale vždycky jsem jela pryč za kamarády. Letos tomu nebylo jinak a byly to snad jedny z nejlepších čarodějnic. Všechno bylo tak hrozně v pohodě. Akorát teda byla zima, což u ohně vůbec nevadilo.

A co váš duben? Událo se něco zajimavého? :)

Bady se rozhodl jedou zapózovat tak vám ho sem musím dát :D

You Might Also Like

7 komentářů

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)