OUTFIT: Happy mother`s day

16:54

Pěkné nedělní odpoledne :).
Konečně se udělalo krásné počasí, i když u nás teď momentálně prší, ale je to takový ten deštík, kdy přesto že prší, venku je teplo. Takže mi to ani nevadí. Dopoledne bylo nádherně a doufám, že to tak už zůstane. Přeci jenom je květen.

Protože je dneska den matek, byli jsme se jako každoročně podívat na akademii, kterou k této přiležitosti nacvičuje škola, to které jsem chodila na první stupeň na základku. Měli to dobře nacvičené, ostatně jako vždycky. 

Úplně jsem si zvykla na to, že jsou pondělky volné, takže se mi do školy opravdu nechce :D a vsadím se, že rozhodně nejsem sama. No budeme to muset nějak přežít, už jen necelé dva měsíce :). 

dress: Zoot, shoes: Baťa 




You Might Also Like

11 komentářů

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)