Salát s těstovinami a tuňákem

17:05

Normálně by se to zřejmě mělo jmenovat těstovinový salát s tuňákem, jenomže v tomhle mém salátu těch těstovin zas až tolik nebylo :D. Proto ten název. Jako malá jsem tuňáka moc ráda neměla, ale v poslední době ho mám stále radši a radši. Hlavně tenhle salát je udělaný poměrně rychle, je to skvělá večeře a ještě se řadí mezi takové ty zdravější recepty. 

Co se všechno v salátu nachází:
mrkev
zelí
hlávkový salát
kukuřice
žampiony
tuňák (ve vlastní šťávě)
majonéza
těstoviny
sůl


Nejprve si dám vařit těstoviny a po uvaření je nechám vychladnout. Žampiony si orestuji na pánvičce a společně s ostatními ingrediencemi smíchám ve velké míse. Nakonec přidám majonézu, které jsem tam nedávala moc, jen jsem chtěla aby to získalo takovou jemější chuť. No a je to. Je to absolutně jednoduché a vážně mě překvapilo jak dobré to je :D.


You Might Also Like

6 komentářů

  1. K fázi kdy budu jíst tuňáka jsem asi ještě nedospěla :D A často mě to taky ani nenapadne, tak těžko říct čím to je :) Těstovinové saláty mám moc ráda, hlavně teď v létě!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  2. takéto šalátiky milujem :) ďakujem za tip vyzerá výborne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, jestli budeš zkoušet, dej vědět jak ti chutnal :)

      Vymazat
  3. Mňam, vyzerá lahodne a je rýchly na prípravu. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá super, podobný si tiež robievam akurát bez hríbov:)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! Vyzerá super, tuniaka som kedysi veľmi rada jedávala :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)