Brněnský majáles 2017

9:53

Krásné pondělí! :)
Ozývám se po trošku delší tobě, ale znáte to - škola, škola a zas škola :D. 
V sobotu se konal v Brně Majáles, na který jsem samozřejmě šla a těšila jsem se na něj už nějakou tu dobu. S kamarádkou jsme kupovaly lístky už snad někdy v prosinci a říkaly jsme si, že ještě půl roku, jak dlouhá doba to je. No a teď už je to za náma. 

Jeli jsme já, moje nejlepší kamarádka a pak ještě jeden kamoš, co s náma chodil na základku. Vzhledem k tomu, že byl Majáles letos v sobotu, rozhodli jsme se, že se zúčastníme i průvodu, který začínal v 10:45. Celý průvod se šel přibližně hodinu a čtvrt a hezky jste tam chystli takovou tu dobrou atmosféru, určitě víte co myslím :D. Při vstupu do areálu jsme dostali program i když už jsme dopředu věděli, co za skupiny tam hraje a na co půjdeme. 


Jako prvního jsme si vybrali Sebastiana, od kterýho já osobně moc písniček neznám, ale některé jo a navíc z těch třech, co hráli jako první nám byl nejsympatičtější. Po Sebastianovi přišlo na řadu Atmo music, kteří byli na stejné stagi, takže jsme ani nemuseli nikam přecházet. To bylo super. Zazpívali jsme si, zaskákali jsme si, no prostě paráda. Po Atmu jsme chtěli jít na Paulieho, od kterýho známe sice jen dvě písničky, ale stejně jsme měli strašnou žízeň a tak jsme Paulieho vyměnili za frontu na pití :D. Jako další vystoupení nás čekalo Mandrage, který bylo taky super. Od nich znám hodně písniček, takže to si člověk ten koncert hned jinak užije. Chtěli jsme jít ještě na Tomáše Kluse a na No name, ale to nám moc nevyšlo a z části za to mohly i věškerý fronty na jídlo, pití na hlavně záchody. 

Už se to pomalu schylovalo v největším koncertům celýho Majálesu a právě tady jsme se s děckama rozdělili. Každý chtěl jít na něco jinýho. Katka s Vojtou šli myslím na Rybičky 48 a já šla s jinýma děckama na Marpa & TroubleGang. Vystoupení začínalo v deset a my jsme tam šli čekat už chvíli po deváté, abychom měli dobrý místa. Rozhodně bych to vyhodnotila, jako nejlepší koncert a nejlepší show celýho Majálesu. Možná to bude tím, že je poslouchám a znám snad všechny písničky co hráli, ale fakt se mi to strašně moc líbilo. Bylo to fakt super a myslím, že jsme si to užili.


Celej Majáles bych zhodnotila jako opravdu vydařenej, hlavně i proto, jak krásný počasí bylo. Přišlo mi až neuvěřitelný, že v pátek pršelo v sobotu bylo nádherně, teplo a sluníčko a včera už zase pršelo. Vyšlo to nejlíp jak mohlo. Myslím, že může s jistotou říct, že příští rok jdeme znovu. Moc fotek nemám, protože jsem si to chtěla hlavně užít a ne jen úplně všechno fotit, což doufám chápete :).

před pochodem ještě zastávka v UGU :D

You Might Also Like

10 komentářů

  1. To je super že vyšlo počasí a krásně jste si to užili :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byla na Majálesu :) Sebastiana jsem si užila, ATMO byl nejlepší, Mandrage byli taky dobrý a mám pocit, že pak jsme už byli jenom na NoName :) Mezitím nějaký ten Cider - bylo to super a hlavně to počasí ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, myslím, že letos to skvěle vyšlo :)

      Vymazat
  3. Atmo music mam hodne ráda:)muselo to být fakt super, a měli jse štěstí, že vám vyšlo hezký počasí, takže jste si to určitě užili :)

    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Docela mě mrzí že liberecký majáles jsem prošvihla a nikde jinde jsem se nedostala třeba takovou prahu bych s trochou snahy taky mohla dát vypadá to na super akci a že si to moc užili takovýdle eventy jsou boží

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla jsem an Majáles v Praze, ale nějak jsem to nestihla, takže příští rok už určitě vyrazím. Koukám, že v Brně sis to užila a podle toho co píšeš, tak to muselo být super. Z těch všech zmiňovaných bych byla asi nejvíc spokojená s Mandrage, ale každému se líbí něco jiného. Každopádně je super že nemáš tolik fotek, aspoň sis to užila a netrávila celý čas s telefonem v ruce :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě příští rok vyraž, je to opravdu skvělá akce :)

      Vymazat
  6. Vyzerá, že si si to užila :) Super, že vyšlo počasie.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)