What I eat in Dubai

14:13

Dneska pro vás mám takový speciální díl o jídle. Jak někteří víte, o jarních prázdninách jsem byla v Dubaji (články zde). Měli jsme polopenzi a co bylo super, tak jsme si každý den mohli vybrat jestli půjdeme na snídaní a večeři, nebo snídani a oběd. Jelikož obědy byly od 12 do 15 hodin, většinou jsme volili právě tuhle variantu. Musím říct, že tam měli hodně velký výběr jídla a všechno chutnalo naprosto skvělě. Hodně jídel bylo poměrně dost pálivých, ale to mi vůbec nevadilo. Našly se teda i taková jídla, která jsem nemohla ani polknout, jak moc pálela, ale většina byla moc dobrá. Taky co se dezertů týče, tak byly všechny naprosto výborný. Aby jste se mohli podívat, tak jsem pár jídel vyfotila, tak pojďme na to. Hezký zbytek dne :).








Máte rádi pálivá jídla? Jaké je vaše nejoblíbenější jídlo?


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já mám ráda pálivá minimálně, tak se trochu děsím, co budu jíst v létě 3 týdny v Malajsii :D Asi budu muset začít trénovat. Na těch fotkách vypadá všechno skvěle! Já miluji italskou kuchyni, těstoviny a pizza na milion způsobů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, užij si to v Malajsii! :) těstoviny a pizzu taky miluju :D

      Vymazat
  2. Takové dobroty :) Miluju pálivá jídla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko vyzerá božsky, ale tie koláčiky na poslednej fotke sú naj,naj,naj! :D
    Ja mám rada štiplavé, najviac asi v kombinácií wasabi a sushi :D
    The Noela

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)