OUTFIT: Sea you soon

20:44

V poslední době je opravdu nádherné počasí, za což jsem ráda. Miluju teplo a už jsem se těšila, až budu moct vytáhnout sukni a budu moct chodit je v tričku. A takové období právě nastalo. 

Máme před sebou poslední měsíc školy, který alespoň u nás bude poměrně hodně náročný. Píšeme samé testy a navíc je u nás pedagogická porada až 26.7. Vůbec nevím, jak to vydržím :D. Taky vám už škola leze tak na nervy? Věřím, že nejsem sama, kdo se už zoufale těší na prázdniny :D. 

T-shirt: Mango | Skirt: New Yorker | Cap: Footlocker | Shoes: Baťa






You Might Also Like

10 komentářů

  1. Mám zkouškové :D A je vážně hardcore, když jsem měla na jeden předmět na zápočet půl dne (2 týdny za sebou :D) a teď mám příšerné zkoušky - takže mi skripta už přirostla k ruce :D Držím palce, ať to vydržíš :)
    Moc ti to sluší :) ty sandálky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné :) Podobnou sukni bych si také chtěla pořídit tak snad něco podoného brzo najdu !
    Lenny v Dánsku

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky Outfit :) Ta sukně je super, mam jednu podobnou a je moc pohodlná :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  4. Pekny outfit. Nedavno jsem koukala po poodobnzch botach. Ttaky mam ted zkouskovy. Voopruzzzz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tak ať to všechno zvládneme aspon na trošku dobré výsledky :D

      Vymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)