About my May

19:25

Tentokrát jsem se docela opozdila se shrnutím předchozího měsíce jak tak koukám. No nevadí. Květen je za náma a už jsme téměř v polovině posledního měsíce ve školním roce. Taky se tak těšíte na prázdniny jako já? myslím, že jo. Kdy by neměl rád prázdniny? 

Květen je pro mě jeden z nejkrásnějších měsíců v roce, protože všechno krásně kvete, už začíná být i docela teplo a člověk už se pomalu těší na léto. Navíc jsou ve škole maturity, takže pro nás ostatní kdo nematurujeme, je to takové docela příjemné období.


Akce
Určitě největší událost, která mě minulý měsíc potkala byl Brněnský majáles. Loni jsme tam byli s kamoškou poprvé a moc se nám to zalíbilo, takže letos to byla jasná volba. Vím, že to bylo docela nahnuté s počasím, protože den před tím šíleně pršelo, ale naštěstí nám počasí přálo a vyšlo to úplně neskutečně. V pátek pršelo, v sobotu bylo nádherně a v neděli už zase pršelo. No neměli jste štěstí? 
Celej majáles byl super, vážně jsme si ho užili snad nejvíc jak se dalo a už se těším na příští rok.

Seriály
Pretty little liars jsou už moji stálostí pár let, ale určitě za zmínku stojí, protože je to jeden z mých vůbec nejoblíbenějších seriálů. Také jsem začala koukat na Riverdale, ale ten má jen první sérii, tudíž jsem ho dokoukala poměrně hodně rychle. Na co jsem ale začala koukat a v poslední době jsem si to oblíbila je seriál The 1OO. Kamarád je do toho úplně zamilovanej a pořád mě přemlouval, ať se na to tak začnu koukat. No jednou jsem si to teda nakonec pustila a už jsem u toho zůstala. Vážně mě to chytlo. 

Jídlo
Přišlo obodbí smoothiebowls. Dřív jsem nevěděla, co na tom všichni vidí, co je na tom tak skvělýho a až jednou, když bylo konečně teplé počasí jsem to taky zkusila a všechno jsem pochopila :D. To je tak neskutečně dobrý. Určitě, kdo jste to nezkoušeli to vyzkoušejte, protože vám to bude chutnat. Chci si koupit i Acai, tak uvidíme jestli ji někde seženu. 

Určitě tady stojí za zmínku i zelenej čas, který jsem dříve pila doslova po litrech a pak jsem nějak přestala. V květnu jsem se k němu opět vrátila a úplně nejlepší je z ledničky :D. Vážně. Ačkoli květen nebyl zrovna ve znamení teplého počasí, pár teplých dní se přeci jen našlo a vychlazenej zelenej čaj je snad to nejlepší na osvěžení, co vůbec existuje. 

Tak to by by můj květen. Tentokrát jsem to pomala trošičku jinak než obvykle, tak snad vám to nebude vadit. A jaký byl váš květen?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. náhodou pekne poňaté :) môj máj bol príšerne hektickýýý :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavě pojaté, já si květen užila s mou oslavou 20 narozenin :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děsně to utíká a za chvíli budeš psát shrnutí za červen :D Smoothiebowls je mňamka a zelený čaj jsem si teď moc oblíbila a to ať ve verzi ledové či teplé :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  4. Naozaj to rýchlo uteká, ani si neuvedomujem, že je ďalší mesiac!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Pretty Little Liarsssss♥ Super článek :-)
    Jinak jsem se stala pravidelným čtenářem tvého blogu, tak se kdyžtak můžeš mrknout ke mě a taky začít odebírat. :-)
    www.jdeocestu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)