Proč jsem se skoro měsíc neukázala?

21:38

Venku je bouřka, blíská se na všechny strany a každou chvíli se ozve hrom. Cítím se teď trošku zahanbeně, že jsem se tu skoro měsíc neukázala, ale znáte to, konec roku, škola, pořád jsme psali testy, takže druhý a třetí týden června byl docela hodně kritický. No a ten čtvrtý? Ten jsme jezdili se školou na výlety a tak podobně, takže na blog nebyl nějak čas a popravdě ani chuť. Potřebovala jem si odpočinout. Každopádně jsem zpět a mám nachystané nějaké ty články, tak se můžete těšit.

Jak jste ukončili školní rok? Já musím za sebe říct, že mnohem úspěšněji, než jsem čekala. Statečně jsem ukončila druhák s vyznamenáním, takže snad chápete, že jsem to poté musela taky řádně olsavit :D. Ne nedopadlo to nějak příšerně, zas se bát nemusíte. 

Červen byl ve znamení nádherného počasí, takže jsem si ho užila, trošku mě štve, že teď, jen co začaly prázdiny, se docela ochladilo, ale snad se to brzy zase zlepší a budou tropické teploty (jsem ten typ, co je fanoušek víc léta, než zimy). Mám to po mamce, obě milujeme léto a teplé počasí a hlavně sluníčko. Tak snad se ho letos v létě dočkám. 


You Might Also Like

1 komentářů

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)