My plans for summer

16:06

Tolik jsem se těšila na prázdniny, že jsem skoro nemohla dočkat konce školního roku. Teď už je skoro čtvrtina za náma, ale nad tím nechci vůbec přemýšlet. Opravdu hrozně moc jsem se letos těšila, až skončí škola a nebudu se muset dva měsíce učit. Určitě nejsem sama. A jaké jsou teda moje plány?


Asi největší věcí je, že odlétám příští týden na dovolenou. Letíme do Řecka na Krétu a už se moc těšíme, přeci jenom moře, kdo by se tam netěšil. Po delší době jedeme i se sestřenicí, bratrancem, tetou a strejdem, takže to bude zase něco trošku jiného, ale já si myslím, že si to užijeme. Tentokrát letíme z Ostravy, tak jsme na to všichni docela zvědaví, protože odtud jsme ještě neletěli.

Začátkem srpna jedeme na pár dní na Šumavu. Poslední dva roky jezdíme takhle 4 rodiny, takže nás jede opravdu hodně. Tohle je taková spíš turistická dovolená, dky budeme vyloženě chodit každý den a prozkoumávat okolí :).

Hned druhý den po příjezdu ze Šumavy, jedu jako instruktor na místní tábor, kde jsem byla i minulý rok a už se vážně těším, je to takový pohodový týden. Většinou nejsou žádné problémy a je to jen sranda. Ovšem když jdeme spát ve dvě ráno o půl šesté se už začnou budit děcka a dělají bordel, tak to zas tak super není :D, ale s tím se musí počítat.

Dál taky máme s kámoškou naplánovaných pár věcí, které bychom chtěly za prázdniny stihnout, tak snad se nám to povede. Rozhodně si myslím, že to bude patřit k opravdu dobrým prázdninám. S kamarádem chceme taky chodit víc ven než přes školní rok, tak uvidíme, jak se to všechno zvládne :).

A co vy a vaše plány na prázdiny? Jedete někam do zahraničí? :)

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tak tvoje plány znejú super! :) Určite si užiješ všetky dovolenky/pobyty. Do Grécka som veľmi chcela ísť aj ja, ale nakoniec ideme na Sicíliu. K moru sa tiež teším :)
    Vždy som chcela ísť robiť animátora do táboru, ale neviem, či by som na to mala nervy :D

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme se před pár dny vrátili z Kypru :) Ještě plánuju jet do Chorvatska, Švédska, na Moravu, na Slovensko, na Maltu a na Colours of Ostrava (festival). No, doufám, že to všechno vyjde :) Tohle léto je pro mě hlavně ve znamení cestování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, to zní jako parádní léto :) tak také doufám, že ti všechno výjde a ve všech zemích se ti bude líbit :)

      Vymazat
  3. Máš moc hezké letní plány :) do Řecka bych se také jednou chtěla podívat, možná příští rok. Já zítra odlétám do Tuniska :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to v Tunisku užij, tam jsem zase já nikdy nebyla :) a snad ti Řecko příští rok výjde :)

      Vymazat
  4. Jedu do Říma s kamarády, s rodinou jedeme na Lipno. Na Šumavě to miluju, užijte si to <3 a i Řecko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Říma bych se chtěla taky jendou podívat, pořádně si to užij, zní to dobře :) děkuju :)

      Vymazat
  5. Tyjo Řecko Šumava čeká te super léto. Ja mam alergii na slunce takze jsem celý dva mesice v praci beru si i směny navíc a volno si pak vyberu na podzim nebo na jaře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tou alergií mě mrzí, kdyby to potkalo mě, tak se asi zblázním :D. Tak podzim a jaro jsou taky dobré roční období :)

      Vymazat
  6. V Grécku som nikdy nebola s strašne ma to tam ťahá. Hrozne sa mi páčia tie ich typické domčeky, úzke uličky a tak. A grécka kuchyňa. No mňam!! Dúfam, že tvoje prázdniny budú podľa tvojich predstáv!
    Ja sa o týždeň chystám na tanečný kemp do Svoru kde len cesta trvá okolo 10 hodín zo Slovenska (haha) tak dúfam, že to bude stáť za to. A jasné že máme ešte plány s kamarátkami a tiež dúfam že sa splnia lebo čas sa pomaly kráti.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)