Špagety s cuketovo-rajčatovou omáčkou

22:12

Určitě nejsem sama, kdo nemá v létě chuť na těžká a hutná jídla. Nejraději mám rychlé a jednoduché omáčky ve většina připádech na špagety nebo s rýží. Když jsem nad tím tak přemýšlela, došla jsem k názoru, že dvě potraviny, bez kterých bych nepřežila léto jsou rajčata a cukety. Od minulého roku na tom došlova ujíždím :D. Ne vážně, strašně mi to chutná, právě třeba se špagetami. A tak takhle jednoho dne vznikl tenhle vegan-friendly recept, který je ideální právě na léto.


Budeme potřebovat:
2 cibule
2 střední cukety
olivový olej
rajčata (čerstvá nebo v konzervě)
sůl
pepř

Posup:
Nejprve si nakrájíme cibulku a osmahneme do zlatova na kapce olivového oleje. Poté přidáme na malé kostičky nakrájené cukety a restujeme přibližně 5 minut. Až už se nám zdá dostatečně měkká přidáme nakrájená rajčata (případně rajčata v konzervě) a vaříme. Vše osolíme a opepřímě (s pepřem opatrně, ne jednou jsem to s ním přehnala :D). Po nějaké chvilce rajčata pustí vodu a trvá přibližně půl hodinky než se voda vypaří. Mezi tím si uvaříme špagety. Pokud nejste na veganské stravě, můžete pak výsledek posypat sýrem :).



You Might Also Like

10 komentářů

  1. Cuketám jsem nikdy nefandila, preferuji okurky. Tady v Malajsii to je ovšem samá cuketa, tak jim postupně přicházím na chuť. Třeba doma tenhle recept vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto jedlá mám vážne rada! Cukiny máme plnú kuchyňu už asi mesiac a aj tak sa jej neviem zatiaľ dojesť :D

    OdpovědětVymazat
  3. sice jsem teď na dietním režimu, ale inspirovalo mě to a tento recept si do diety zařadím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší :) rozhodně si myslím, že se nemusíš vůbec bát ho do diety zařadit :)

      Vymazat
  4. Špagety mám ráda na jakýkoliv způsob, tyhle vypadají výborně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rychlé a jednoduché recepty mám v létě nejradši i já :) Tento vůbec neznám, ale vypadá skvěle, vyzkouším :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. mňam! vyzerá to famózne, zajtra varím! :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to výborně a rajčata miluju. To prostě někdy musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)