Travel: Tenerife (tips what to visit)

12:29

Tenerife je jeden z Kanárských ostrovů, není ten největší, ale rozhodně stojí za to ho navštívit. Patří Španělsku, stejně jako zbytek Kanárských ostrovů. Já měla tu možnost minulé léto a rozhodně jsem ráda, že jsem se tam podívala. Mám tady pro vás pár tipů, co nezapomenout navštívit, na jakou pláž se podívat a tak podobně. Je možné, že tenhle článek někdy někdo využijete, když se rozhodnete Tenerife navštívit :).

1. Candelaria 
Město, ve kterém samo o sobě zas až tak nic moc není, až na posvátné místo (nejvýznamější chrám na Kanárských ostrovech), baziliku Pany Marie ke které stojí za to se podívat.


2. Playa de Las Tenesitas
Nejznámější a prý nejkrásnější pláž na celém ostrově. Já si to teda úplně nemyslím, ale stojí za to, se tam jet podívat. Pláž je uměle vytvořená a tak je tam narozdíl od zbytku ostrova žlutý písek (ve většině částí strova je písek černý, protože Kanárské ostrovy jsou sopečného původu). Nedaleko od břehu jsou vytvořené protivlnové bariéry, takže vlny zde opravdu nepotkáte. Ale za návštěvu to stojí.


3. Pico de Teide
Největší hora Španělska (3781 m. n. m) se tyčí právě na tomto malém ostrově. Krajina tam je hodně kamenitá, ale byli jsme z toho úplně uchvácení, když jsme tudy projížděli. Navíc, když se dostanete opravdu hodně vysoko a podíváte se dolů na město, uvidíte, jak se nad městem drží mraky.




4. Masca
Od nejvyšší hory k nejzapadlejší vesničce na ostrově, kde jsou mimochodem mnohem hezčí silnice, než je naše D1 :D. Nedělám si srandu. Ovšem abyste se tam dostali, musíte sjet po velmi dlouhé a hlavně velmi úzké silnici, kde mají dvě auta opravdu problémy se vyhnout.



5. Los gigantos
Tohle není zas až takový must-see jako ty předešlé, ale když kolem toho budete projíždět, určitě se zastavte a koukněte se. Jedná se o obrovskou skálu, která je opravdu, opravdu obrovská. Rozhodně má svůj název oprávněně.


6. Garachico
Zlatý hřeb dnešního článku. Sem rozhodně musíte jet. A o čem to vlastně mluvím? O přírozdních jezírkách, které se vytvořili díky přílivu a odlivu. Voda je zde sice studená, ale dá se to přežít. Navíc je tu krásně průzračná voda, takže se vám tu bude určitě líbit. Vážně, neudělejte tu chybu, že byste Garachico nenavštívili :).




Doufám, že se vám dnešní článek líbit a že pokud někdy pojedete na Tenerife, nebo se tam letos v létě chystáte tak si na mě vzpomenete :).

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Já jsem o Tenerife do letošního léta snad ani nikdy neslyšela, ale tohle léto mám pocit, že tam létá snad každý :) Každopádně to musí být nádherný ostrov a sama bych se tam ráda někdy podívala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása! Veľmi rada by som na Kanárske ostrovy išla, najmä na Tenerife. Minulý rok sme boli na Madeire a ako tak pozerám, majú toho spolu veľa spoločného. Musí tam byť krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se tam někdy podíváš :) mě by lákala zase ta Madeira :)

      Vymazat
  3. Máš velice pěkný blog a skvělé fotky. Závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ach, tá krajina! tie miesta! tá príroda! tie fotky!
    nádhera, hneď by som sa tam najradšej ocitla! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. krásne miesto, tam raz musím ísť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naozaj krásne miesto! Ja cestujem tento piatok, takže sa už veľmi teším :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. ještě bych doporučila jejich zoo

    OdpovědětVymazat
  8. Na Kanáry bych moc chtěla, takže snad nám to vyjde příští rok. Jsou opravdu krásné a tvoje nádherné fotky to jen dokazují :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to stojí za to :) přeju vám, aby vám to příští rok vyšlo :)

      Vymazat
  9. Krásné fotky! :) já už se bohužel letos nikam nechystám, snad příští rok :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)