Nápady na dárky pro kluky | Vánoce 2020

7:35

Ve včerejším článku jsme se podívali na dárky pro holky, což byla ta jednodušší část na Vánocích. Nevím jak vy, ale vymyslet dárky pro kluky je alespoň pro mě vždycky téměř nadlidský úkol. Přesto to každý rok zvládnu. Je rozdíl, pokud vymýšlíte dárky pro táty, manžela, přítele nebo třeba mladšího bratra. Pokaždé to bude trošku jiné. 

Dala jsem dohromady pár tipů, které by se dali jako dárky použít, tak třeba někomu z vás dodají inspiraci. 

Něco spojeného se sportováním

Začneme takhle celkem neurčitě, ale většina příslušníků mužského pohlaví má rádo alespoň jeden sport. Je naprosto jedno o jaký sport jde. Navíc je zima, takže i třeba takové lyže mohou udělat radost i když teda s tím sněhem to nevidím moc nadějně. Každopádně na hory jezdí za normálních podmínek mnoho lidí. Pokud třeba jezdí rád na kole, tak mu můžete pořídit jakékoli příslušenství, co se kola týče. Možností je tu opravdu hodně a ještě ukážete, že se o toho člověk zajímáte a víte co má rád. 

Oblečení

Stejně jako u holek, tohle je taková klasika. Sama dávám kamarádům už nějkou dobu ponožky a vždycky se jim líbily. Opět tu můžete vymyslet hodně věcí - trička, tepláky, nebo třeba i šály a rukavice, to už dávno není pouze dámská záležitost. 

Hodinky

Většina lidí nosí hodinky, ať už holky, nebo kluci. Pokud se navíc trefíte do vkusu, může to být opravdu skvělý dárek, který jistě najde své využití.

Voňavka

Dárek nejen pro holky, ale i pro kluky. Voňavek je na trhy nespočet a rozhodně je to dobrý dárek. Můj táta dostává voňavku každý rok a vždycky je z ní nadšenej. Určitě znáte někoho, kdo rád voní a třeba používá voňavky v takovým množství, až to není úplně příjemné. Takový člověk nebude mít voňavek nikdy dost.

Elektronika a příslušenství

Pokud vám to finanční možnosti dovolí, můžete zainvestovat a pořídit nějaký počítač, notebook nebo mobil. Ovšem samozřejmě nemusíte utrácet nesmyslné částky. Můžete pořídit nějaké příslušenství, jako je třeba kryt na mobil, nová klávesnice nebo třeba podložka pod myš. Zároveň sluchátka najdou u většiny kluků využití.

Káva

Pokud váš táta, děda, přítel nebo jenom nějaký váš kamarád má rád kafe, máte vyhráno. Takový hezký balíček s nějakou dobrou kávou na namletí by udělal radost i mě. V případě, že používáte kávovar, který je na kapsle, můžete pořídit nějaký hezký limitovaný set. 

děkuji stránce affekt.cz za sponzorování tohoto článku



You Might Also Like

10 komentářů

  1. Přesně tenhle článek celou dobu hledám, letos jsem absolutně bez nápadu 🤦 Máš pravdu že třeba poukázka do sportu by asi nebyla spatny nápad

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou zajímavé tipy :) Já příteli kupuju každý rok právě kávu, u nás v čajovně, čerstvě mletou a opravdu kvalitní, ta mu vždycky udělá největší radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. super tipy na dárky! u nekterych bych si nebyla jista jaky presne dat darek, treba u vovanek, ale takove ty deodoranty a podobné dárkové sady nikdy nic nezkazí! já doporucuji kremy Ted Baker a Bulldog:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně :) ale zase pokud toho člověka už nějakou dobu známe, tak celkem dokážeme odhadnout, jaká vůně se mu bude líbit :)

      Vymazat
  4. Skvělé tipy. Já jsem si letos nějak pospíšila a dárky už mám koupené. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Super tipy :) Já letos už skoro všechny dárky nakoupené mám a sama jsem překvapená, že většina dárků pro přítele jsou měkké dárky, mimo jiné i tepláky a ponožky :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou takové tepláky a ponožky se vždycky hodí :D

      Vymazat
  6. Chlapy jsou pro mě vždycky nejtěžší. Ikdyz taťkovi každý rok kupuju to stejné 😁 jak jsem často s přítelem, tak to také většinou vím. Ale bratr je oříšek, to nikdy nevím 😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Pro tátu většinou volím něco z elektroniky. asi nejlepší :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)