10 věcí, co mám ráda na Vánocích + menší update | Vánoce 2020

13:17

Jak jste si asi všimli, pár dní jsem se tu neobjevila i když jsem si říkala, že zkusím psát blogmas, vydávat články každej den. No abych byla upřímná nezvládla jsem to a můžu si za to jenom a jenom sama a to z toho důvodu, že jsem to hrozně podcenila, můj time-managment byl fakt na bodu mrazu a tak nějak jsem to nestíhla. Představa byla ve finále úplně jiná, než realita. 

Každopádně je prosinec a ti, co chodí na vysokou vědí, že je to období, kdy už se píšou zápočty, odevzdávají se různé projekty a tak podobně, takže toho není zrovna málo. Nechci se vymlouvat, moc dobře vím, že kdybych si to líp naplánovala, tak jsem to mohla zvládnout, ale je to, jak to je. Navíc mě poslední týden úplně opustila vánoční nálada. Nevím, čím to je, ale ani pečení cukroví, mě nedokáže dostat do vánoční nálady. Nemám náladu koukat na vánoční filmy, když se podívám z okna, tak mi vůbec nepřijde, že je prosinec a to, že si každý ráno beru čokoládku z adventního kalendáře, ve mně taky nevyvolává pocity, že jsou Vánoce. 

I přes to, jsem se rozhodla, že se s váma podělím o to, co mám ráda na Vánocích a budu ve skrytu duše doufat, že to ve mně nějakou tu vánoční náladu aspoň trošku vyvolá. 

1. Adventní kalendář 
- v tomhle budu asi vždycky dítě, ale mám ráda, takovej ten pocit, kdy si z toho okýnka vezmene tu čokoládku a postupně máte víc a víc otevřených okýnek

2. Pečení cukroví 
- nesnáším zdobení, ale pečení jako takové mám ráda, jelikož všechno všude krásně voní

3. Vánoční výzoba 
- nemyslím jen dom, ale hlavně ve městech, kdy jsou všude v ulicích světýlka a všechno vyvolává takovou příjemnou atmosféru

4. Svařák a punč 
- miluju, miluju, je to můj oblíbenej druh alkoholu a líbí se mi, že je právě jen takhle jendou za rok, takže je takový vzácný


5. Vánoční jídlo 
- ať už trdelník který si chci ještě zkusit upéct, tak klasická štědrovečerní večeře a nebo to cukroví

6. Kouzlo 
- zkuste si zavzpomínat na dobu, kdy jste byli malí a věřili jste na Ježíška, to čekání a napětí, jestli něco dostanete nebo ne, mělo takové svoje kouzlo

7. Vánoční trhy 
- ačkoli je situace letos jiná a smutnější, každý rok se těším na vánoční trhy a na čas, který tam strávím s lidma, které mám ráda

8. Akce 
- opět letos výjimka, ale obvykle jsou s vánočním obdobím spjaté různé večírky, zábavy a posezení

9. Lidé jsou na sebe hodnější 
- možná je to jen můj osobní pocit, ale přijde mi, jako by všichni najednou chtěli být na sebe hodnější a milejší, kdy jsou ty Vánoce (sama to tak taky mám)

10. Čas s rodinou 
- přesně v tomhle období se totiž konají všechny ty návstěvy a vidíte se za normální situace i s lidma, které nevídáte tak často

A co máte rádi na Vánocích vy? jakou máte momentálně náladu?


You Might Also Like

10 komentářů

  1. Já mám momentálně náladu nic moc, dokonce jsem se už i přestala těšit Vánoce, ale tento mi opět připomněl, proč vlastně já ty Vánoce mám ráda, děkuju ti za něj :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoce miluji se vším všudy a patří k nim naprosto vše, co jsi vypsala. Ještě kupa vánočních filmů, bez toho si je neumím představit (hlavně Sám doma) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny zoznam :) Ja som momentálne trochu zmätená a vôbec sa mi nezdá, že by zachvíľu mali prísť Vianoce :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Až na to pečení to máme stejně, tomu úplně neholduji :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Na Vánocích mám ráda asi úplně všechno - čas s rodinou, pohodu, klid, pohádky, dávání i dostávání dárků ... jsem hodně Vánoční člověk a těším se na ně hrooozně moc, jak skončí, už se těším na další a jen to roste :)

    SmileThess
    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Se vším souhlasím,jen škoda, že na ty trhy letos nedošlo

    OdpovědětVymazat
  7. Se vším souhlasím, mám to úplně stejně, což mi připomnělo, že bych měla napravit ten svařák! Letos jsem snad ještě vůbec neměla. :D
    Přeji Ti vše nejlepší do nového roku! Míša
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím si, že je na internete dosť veľký tlak okolo Vianoc, ako by sme všetci mali byť šťastní, mali mať vianočnú náladu, piecť a byť šťastní. Ale vôbec to tak nie je a keď si sa tak tento rok necítila, nie je na tom nič zlé. Každopádne je skvelé, že si si takto spísala, prečo máš Vianoce rada :). Mne mňa je najkrajší ten čas s rodinou, milujem dávať (ale aj dostávať) darčeky, podľa mňa je krásne potešiť niekoho aj keď drobnosťou, ale nejakým spôsobom mi príde, že to ukazuje, že na toho človeka myslíme. A úplne s tebou súhlasím s tým adventným kalendárom, vždy ho máme, vždy taký istý ako sme mali ako deti - ten za euro z Kauflandu, podľa mňa úplne najlepšie mini čokoládky a vždy ma baví hľadať, kde tá čokoládka je, keďže čísla sú rozhádzané, haha. Proste navždy dieťa. Každopádne, je už trochu neskoro, ale prajem ti všetko dobré v novom roku! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám pořád doma vánčoní stromeček a klidně bych si je střihla znovu! I když letos nebyly moc trhy, které miluju, stejně jsme aspoň jedny s mamkou stihly a celkově jsem si letošní Vánoce moc užila :) Doufám, že letošní budou stejně krásný ♥ Už si sepisuju dárečky :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Já miluju, když si lehnu k pohádkám, dám si sklenku červeného vína a jen odpočívám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)