Plan with me - December | Vánoce 2020

8:30

Krásný první prosincový den, vánoční sezóna je oficiálně tady snad už i pro ty, kdo neoplývají vánoční náladou pomalu od sprna jako ehm správně, já (smích). Miluju prosinec, je to můj vážně hodně oblíbený měsíc, jelikož jsou Vánoce a všechno je takový hezký. Jak nejsem moc člověk, který by měl rád zimu, tak jsem si vždycky přála, aby byl v prosinci a hlavně kolem Vánoc sníh. 

Jak jste si asi všimli podle názvu článku, rozhodla jsem se, že zkusím psát blogmas. Sama jsem upřímně zvědavá, jestli to zvládnu, aby vycházel článěk každý den až do 24. prosince, ale budu se snažit. 

První den nemůžu začít ničím jiným než mým milovaným plánovaním měsíce. Prosinec společně z říjnem patří mezi moje úplně nejoblíbenější, protože je strašně moc možností což je někdy co si budem i na škodu. Každopádně jsem si řekla, že by bylo fajn, vám můj prosinec ukázat už takhle na začátku v případě, že by někdo z vás zatoužil po tom být nachvilku v tomhle ohledu kreativní a hledal by nějakou inspiraci.


Úvodní stránku jak jinak zaujímá nějakej typickej obrázek a citát. Poté následuje přehled celého měsíce, kterej vidíte tady po tím textem jo vyfotila jsem to blbě. Potom mám stránku věnovat celou škole, kde si zapisuju, úkoly na příští týden a věci co mám dodělat.
Protože je prosinec a já stále miluju adventní kalendář, musela jsem si ho nakreslit i do svého diíře.

Prosinec je takový specifický měsíc, jelikož je strašně moc možností a můžete se opravdu kreativně vyřádit. V diáři nesměl chybět ani playlist a stránka věnovaná plánování dárků, jen bych byla radši, kdyby to už bylo plný a já věděla, co pro koho mám (smích).
Možná se budete ptát, proč je stránka vedle stránky na shrnutí mého roku prázdná. No vždycky si nechávám jednu stránku kde průběžně celý měsíc dokresluju a dolepuju různé obrázky a je to taková moje krativní stránka.

Jelikož nám končí rok, hodlám se ohlídnout za uplynulým rokem a nějak si ho shrnout. Taky plánuju věnovat celou dvojstránku vzpomínkám a polepit ji celou fotkama, ale to budu dělat až koncem prosince.


Přeji vám všem krásný první prosincový den a doufám, že taky máte adventní kalendář :).



You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tohle je super. Taky si podobně všechno zapisuju. A adventní kalendář mám s kosmetikou.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad. :) Tiež túžim po takom zápisníku, ale momentálne by som na jeho tvorbu nemala čas. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. no tak ty si naozaj moc kreatívna! :) nádherný diar máš :) ja tiež milujem si doňho hoci čo lepiť atď ale ten môj sa stvojím nedá porovnať tvoj je ako umelecké dielo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten diář máš dokonalý 💖 můžu se zeptat, od jaké je značky? 😊 Taky prosinec miluju ze všech měsíců nejvíc 😍 a já teda vyplňuju stránku s darkama už od září 😁😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)