Písničky a alba, které vám navodí vánoční náladu | Vánoce 2020

16:28

 Písničky obecně jsou něco, co nám dokáže strašně moc měnit náladu. Sama si to uvědomuju poslední dobou čím dál víc. Když jsme smutní a pustíme si smutnou písničku, tak nám to rozhodně nepomůže, naopak, když si někdy pustíme veselou písničku, tak se nám nálada může zlepšit. S hudbou jsou spjaté i vzpomínky a určitě se vám někdy stalo, že jste slyšeli nějakou písničku se kterou máte spjatou nějakou událost a najendou se vám vyjevily všechny vzpomínky. Je to něco jako takový duch vzpomínky. Ne nadarmo se říká, že když jsme veselí, tak se zaměřujeme na melodii, naopak, když jsme smutní, tak se zaměřujeme na text a vyhledáváme takové písničky, ve kterých se zpívá o tom, co se bojíme říct.

Koledy jsou součástí Vánoc a obecně Adventu už strašně dlouhou dobu. V posledních letech se všude objevují i obyčejné písničky s Vánoční tématikou, což je něco, co jsem si oblíbila posledních 5 let opravdu hodně a poslouchám je prakticky pořád. Chtěla bych se s vámi podělit o mé oblíbené playlisty a nebo jen samotné písničky, kterou mně osobně dokážou navodit vánoční náladu, i když si myslím, že to snad ani není možné. 

SIA - EVERYDAY IS CHRISTMAS

Nejlepší album, které bylo vytvořeno a nejsou na něm koledy. Miluju všechny písničky, ale moje nejoblíbenější je Snowman.

TERI BLITZEN & JOHNY MACCHETE - VÁNOČNÍ

VÁCLAV NECKÁŘ - PŮLNOČNÍ, ANDĚLÉ STRÁŽNÍ


KAREL GOTT - JSOU SVÁTKY

XINDL X - ŠTĚDRÝ VEČER NASTAL

WHAM! - LAST CHRISTMAS

MARIAH CAREY - ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

TAYLOR SWIFT - CHRISTMAS TREE FARM



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Super nápad na článek, vánočních songů nemám do zásoby nikdy dost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nejraději klasické české vánoční koledy anebo anglické vánoční songy nebo koledy, ale spíše ty starší a vždy si pouštím nějaké mixy na youtube :) To nikdy neomrzí!

    OdpovědětVymazat
  3. Vánočních písniček není nikdy dost a Mariah nikdy nezklame! :)

    OdpovědětVymazat
  4. NECKÁŘE nemusím, ale ta půlnoční je prostě úžasná. :) Taková klidná, pohádková, vánoční.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)