Nápady na dárky pro holky | Vánoce 2020

7:19

Nakupování a celkově vymýšlení dárků pro holky mě vždycky bavilo. Je tolik možností, co můžete dát maminkám, sestrám, kamarádkám. Nekonečně mnoho možností, že pokaždé nějakou vymyslíte. S klukama už je to mnohem, mnohem horší. Přece jenom sama každý rok přemýšlím, co komu koupit a i když bych mohla vybrat cokoli, snažím se, aby ty dárky byly co nejvíce osobní. Ne vždycky se mi to povede, ale snažím se. 

Fotodárky

Fotky miluju, je to nejkrásnější forma vzpomínky. Proto když jsem dostala nabídku na spolupráci se stránkou tiskarik.cz neváhala jsem ani chviličku. Fotokalendáře nebo hrnečky s vlasním potiskem jsem dávala jako vánoční dárek už několikrát a vždycky měly úspěch. Je to takové osobní. Určitě se na Tiskaříka podívejte, mají tam velký výběr různých fotodárků a myslím si, že si vybere každý. Já jsem si nechala vyrobit dva hrnečky a stolní kalendář a věci jsou opravdu krásný. 

Oblečení/poukaz

Pokud znáte alespoň trošku vkus toho, komu budete dárek kupovat a ještě k tomu velikost, tak máte vyhráno. Pokud si netroufáte, kupte dotyčnému odkaz např. na jeho oblíbený e-shop, ať si tam vybere, cokoli bude chtít, to dokáže potěšit snad každého.

Doplňky

Poslední dobou jsou právě doplňky to, co jsem si zamilovala. Ať už se jedná o čelenky, řetízky, náramky, šátky, náušnice, hodinky, možností je tady nespočet. 

Kosmetika

Jsme holky a všechny chceme být hezký a ve většině případech je líčení takové naše hobby. Jasně, ne všechny to baví, ale většinu holek ano. Nemusíte nutně kupovat v Sephoře kosmetiku za tisíce, v téhle době se dá najít dobrá a kvalitní kosmetika i v drogeriích. Nemusí se jednat jen o dekorativku, do téhle kategorie bych zařadila i například masky na obličej. 

Pyžamo a ponožky

Dvě věci, ze kterých jste jako malí nebyli zrovna moc nadšení, ale teď si je častokrát přejeme. Často narážím vážně na vtipné pyžama, s nejrůznějšími potisky, ať už se týkajících Vánoc nebo jen běžného života. A barevné ponožky jsou něco, co atakuje žebříček oblíbenosti už nějakej ten rok. 

Cokoli do kuchyně

Pokud máte mamku, kamarádku, sestru, přítelkyni nebo třeba babičku, která ráda vaří, máte už z poloviny vyhráno. Pro takového člověk se dá vymyslet strašně moc dárečků. Můžete se podívat po nějaké pánvičce, nebo formách na muffiny nebo na donuty a nebo třeba já jsem jednou dostala od kamarádky zástěru a používám ji do teď a vždycky si na ni při vaření vzpomenu. 

Svíčky

Prosinec je čas, kdy trávíme většinu svého dne doma, teď v téhle situaci obzvlášť a všichni máme rádi takový ten útolný pocit. Proto taková svíčka je úplně win win dárek. Navíc byt krásně provoní. Nejtěžší je vždycky vybrat vůni, alespoň pro mě. 

Krabička překvapení a další dárky

Do takové krabičky můžete dát úplně cokoli a ukázat tak tomu člověk, že víte, co má rád a už ho nějakým způsobem znáte. Můžete tam dát opravdu jakoukoli věc. 

Když uvedu příklad na sobě, tak já miluju jídlo a oříšková másla a minulý rok jsem právě od kamarádek dostala svoje nejoblíbenější ořískové máslo. Na druhou stranu já jim upekla domácí granolu, dala ji do hezkých skleniček a ovázala stužkou. Dárky nemusí být vždycky extrémně drahý. 

Na druhou stranu pokud máte finanční prostředky a chcete investovat, můžete koupit jako dárek například telefon, foťák nebo dneska tolik populární polaroid. To už je jen na vás :).




You Might Also Like

3 komentářů

  1. ďakujem za tipy, ja najradšej darovávam poukážky a tie darčekové boxíky s kopou rôznych vecí od kozmetiky až po jedlo :)

    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  2. Tipů na dárečky není nikdy dost! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Podobný hrneček jsem dostala minulý týden v práci :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)