Tipy na vánoční filmy a seriály | Vánoce 2020

19:16

Podle mě Vánoce dělá hlavně atmosféra a to, jaký si to člověk sám udělá. Vánoční filmy a seriály jsou něco co naprosto miluju a tento rok na ně koukám doslova od půlky listopadu. To je tak, když Vánoce jsou to jediný na co se v týhle době dá těšit. No každopádně jsem udělala takový seznam mých oblíbenců, ať už každoročních na které koukám opakovaně a nebo takových, na které jsem přišla právě letos. Rozdělila jsem to ještě na Netflix a mimo Netflix, ale myslím, že všem vám je jasný, která kategorie bude mít delší seznam (smích).

Seriály (pouze Netflix)

Dash & Lily - miluju, je to takový milý relativně krátký seriál, taková oddechovka

Home for Christmas (Doma na Vánoce) - krátký vtipný seriál, 6 dílů, průměrně 30 minut epizoda, paráda

Filmy

Láska nebeská - někdo ten film miluje, někdo nesnáší. Pro mě to je symbol Vánoc.

Sám doma 1 a 2 - srdcovka snad každýho, komu je víc jak 13, osobně mám radši dvojku, ale oba filmy jsou skvělý

Vánoční koleda (A Christmas Carol) - kreslený film, na který jsme na základce koukali každý Vánoce a od té doby, si neodkážu předvánoční/vánoční čas bez tohohle filmy představit

Harry Potter - ačkoli je i na Netflixu, ještě nedávno tam nebyl a proto jsem ho zařadila sem. Jistě víte, že posledních pár let dávají Harryho právě v období Vánoc/adventu a osobně se na to každý rok strašně těším.

Filmy (Netflix)

Let it snow! (Sněží, sněží) - moje srdcovka poslední dvoje Vánoce, dokonce jsem si to pustla už v Srpnu

Holidate - na tenhle film jsem narazila až letos, ale buďte si jisti, že jsem ho neviděla jen jednou

Knight before Christmas - taková oddechovka, asi spíš pro mladší publikum, ale mně se to líbilo (smích)

Christmas inheritance - na tenhle film jsem narazila náhodou a moc se mi líbil

Grinch - vánoční klasika, ať už Grinche máte rádi nebo ne, alespoň jednou byste tenhle film měli vidět


You Might Also Like

11 komentářů

  1. Skvělé tipy! Přesně tyhle filmy patří k mým oblíbeným a neumím si bez nich představit Vánoce. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno tak nějak znám, kromě jednoho seriálu. Každopádně Sněží, Sněží jsem si pouštěla někdy v září a pro mě naprostá katastrofa ten film. Předtím jsem četla knihu a ta je naprosto skvělá, ale ten film? Úplně o něčem jiném...vlastně vůbec nechápu tu podstatu filmu... :-D A Grinche jsem viděla poprvé loni a ten je úžasný! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. super tipy na seriály a filmy! Za mě doporučuji Black Books ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční koledu miluju, bez téhle pohádky pro mě nejsou Vánoce Vánoci :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  5. Bez Sám doma a Grinche Vánoce nějak nejdou. Harry Potter by byl fajn, ale toho můžu sledovat, jenom když si chci zvednout tlak všema blbostma a novotvarama, kterýma se odlišujou od kánonu, a zbytek, pokud smrdí romantikou, tak to vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy, přesně tyhle filmy a seriály miluju!
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. Sám doma a Grinch jsou naprosté klasiky, které u mě taky žádné Vánoce nemohou chybět! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sněží sněží se mi moc líbilo. :) Tisíckrát lepší jak totálně předvídatelný Holidate. Pěkná oddechovka, ale člověk ví, jak to skončí už po prvních 10 minutách filmu. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Lásku nebeskou jsem viděla poprvé loni a musím se přiznat, moc mě nezaujala :/ ale grinche a sám doma jsem stihla dát 2x za dva dny. Miluju je! U nás ještě nikdy nechybí pelíšky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno znám, akorát Sněží, Sněží mě nezaujalo a Doma na Vánoce je už druhá série od pátku :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle se bude zachvíli hodit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)