Zimní / vánoční bucket list | Vánoce 2020

11:39

Jak už jsem psala ve článku o tom, jestli jsem splnila můj podzimní bucket list, na bucket listy jsem nikdy moc nebyla, neviděla jsem v tom moc smysl a ani se mně nechtělo to vymýšlet. Každopádně ten podzimní mě bavil, bavilo mě ho vymýšlet a potom taky snažil se splnit co nejvíce věcí. A z toho důvodu jsem se rozhodla vytvořit i svůj zimní nebo spíš takový vánoční bucket list.

Tentokrát jsem to pojala trošičku jinak, zahrnula jsem tam i věci, o kterých jsem chtěla přemýšlela, když jsem byla malá a chtěla jsem je jako malá zažít a teď mě už tolik (čti skoro vůbec) nelákají a nebo mi nepřijdou důležité. Taky narozdíl od podzimu, je můj vánoční bucket list mnohem kratší. 

Jinak vám samozřejmě přeji krásného Mikuláše, i když už jsme všichni velcí, tak tuhle tradici mám ráda. Sama chodím už pár let u nás na vesnici za čerta a je to vždycky sranda. Tak doufám, že jste byli hodní a že vás čert neodnese (smích).

1. Vyzdobit si pokoj, byt a dát světýlka ven - už splněno

2. Koupit si vánoční svetr (další)

3. Péct cukroví

4. Zároveň zkusit upéct nějaký nový druh cukroví

5. Zkouknout co nejvíce vánočních filmů a seriálů - v procesu plnění už od půlky listopadu (smích)

6. Strávit Štědrý den doma u pohádek s kakaem a cukrovím

7. Jít bruslit - uvidíme, jestli to půjde

8. Postavit sněhuláka - snad bude sníh

9. Zkusit upéct nějaký nový druh cukroví

10. Zabalit vánoční dárky tak, abych s němi byla 100% spokojená

11. Ochutnat Candy cane - už splněno moc mi to teda nechutná

12. Zkusit co nejvíc různých receptů na svařák - miluju svařák

13. Sněhová bitva - snad bude sníh vol. 2

14. Dostat pusu pod jmelím - tohle je přesně ten bod, který jsem chtěla jako malá, všichni jsme to vídávali ve filmech, žejo

15. Dát si dohromady vztahy s lidma 

16. Udělat vánoční dekoraci z větviček na kterou se bude dát koukat smích

17. Strávit co nejvíce času s lidma, které mám ráda - snad to nějak půjde

18. Upéct trdelník - trdelník patří k Vánocům a když nejsem trhy, tak to hold musím zkusit doma



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Hezký seznam, můj je dost podobný. Nejvíc ze všeho si ale přeji letět domů a být na Vánoce s rodinou. Máme letět za dva týdny a stále nevíme, co bude :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se ti celý bucket list vyplní, budu držet palce! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Super seznam, ten trdelník si tam musím dát taky. Letos jsem neměla ještě ani jeden, nechápu 😁 ať se ti podaří splnit co nejvíce věcí 💖

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný bucket list, pro mě je většina toho až kosmického, nesplnitelného :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)