Oblíbenci za listopad

11:11

Další měsíc za náma a poslední měsíc tohohle roku před náma. Věřili byste tomu? popravdě, kdybych to neviděla v kalendáři a neměla bych vánoční náladu, myslela bych si, že si ze mě někdo dělá srandu. To přece není možný. Přijdu si úplně jak takový ty 2020 memes - leden, únor, karanténa, prosinec. Jo přesně vystihující to, jak mi rok 2020 připadá. 

No každopádně se nám listopad uchýlil ke konci a to znamená další oblíbence. Neoblíbila jsem si tolik věcí jako minulý měsíc, ale přece jenom se tady něco najde.

HUDBA

V hudbě taky mám hned čtyři věci, opět naprosto odlišné od sebe. Tři písničky a jeden youtube kanál. První písnička se jmenuje Recovery od Jamese Arthura, na kterou jsem přišla díky show Tvoje tvář má známý hlas, kde byla předváděná. Od té doby je na mém playlistu a dlouho se z něj nepohne. 

Další písnička je TikTok senzace a to Love story od Taylor Swift. Vsadím se, že pokud máte TikTok, tak jste na tuhle upravenou verzi písničky z roku 2020 už museli někdy narazit. Je to neskutečně chytlavý.

Přesouváme se do českého rybníčku, kde ovšem dlouho nezůstaneme. Můj mladší brácha mě opět v rámci rozšiřování mých obzor. seznámil s novým albem Senseye, ze kterého se mi líbí pouze jedna písnička a to Růžovej mrak

Českej rybníček jsme opustili a přesouváme se na youtube. Slečna jménem Samantha Harvey má přes 2.2 milionů odběratelů na youtube a to rozhodně právem. Nazpívává covery na různé písničky a rozhodně stojí za to, se na její kanál podívat. 


JÍDLO

Za listopad u mě jednoznačně vedla dýně. Na 3 moje oblíbené recepty se můžete podívat tady, protože si zasloužili samostatný článek.

Kromě toho jsem si oblíbila ještě jednu surovinu a to banán. Během listopadu jsem dělala banánový lívance nejmíň 5x a taky nejlepší banánovej chleba podle instagramu Lucky Minřový. Určitě se na ten recept podívejte, stojí za to. 

Lívance jsou strašně jednoduchý - 40g mouky, půl rozmačkanýho banánu, trošku prášku do pečiva, 1 vejce, trošku mlíka podle hustoty :)


ZÁŽITEK

V sobotu jsme se jeli podívat na výlet do Mikulova. Vzhledem k tomu, že trávím pořád veškerý svůj čas doma, bylo to pro mě takové milé zpestření a navíc byl naprosto nádhernej den. Byla celkem zima, ale svítilo sluníčko a vůbec nefoukalo. 


Jací jsou vaši oblíbenci za listopad? zažili jste něco výjmečného na tuhle dobu? :)

You Might Also Like

13 komentářů

  1. To jídlo vypadá dokonale a fotky z výletu jsou taky krásné. V Mikulově jsem ještě nebyla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Pokud budeš mít možnost, tak se tam určitě někdy podívej, je to nádherný město :)

      Vymazat
  2. Krásny článok, jedlo vyzerá úplne úžasne :) A pesničku Recovery som zaregistrovala už dávnejšie a tiež sa mi veľmi zapáčila :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Dýně v mém listopadovém jídelníčku byla také téměř na prvním místě a banánový chleba plánuji upéct zrovna dnes. :D :) Super oblíbenci! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si poslední dobou hrozně oblíbila mugcake a obrátil se mi život o několik stupňů, protože už konečně měsíc jím zdravě a cvičím a neskutečně mě to naplňuje a baví.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mugcake je skvělá věc, sama ho mám hodně ráda :) no vidíš, to je super. Je skvělý, že tě to baví :)

      Vymazat
  5. Já si zamilovala ke snídani tvarohový dezert s piškoty (tak se recept jmenuje na blogu :D) ♥ A taky jsme si koupili věci na Vánoce - stromeček, ozdoby... Hodně jsem šila, tak to jsem na sebe taky pyšná - adventní věnec, DIY dárky na vánoce.. :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, máš právě být na co pyšná! :) to je vážně super.

      Vymazat
  6. Krásné fotky a jistě užitý listopad, ale musím říct, že s tímto rokem to cítím stejně, nějak prosfištěl okolo a já nemám tušení kam!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, v Mikulově jsem byla v létě, krásné město :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Ta písnička od Jamese Arthura se mi také moc líbí. V Mikulově jsem byla kdysi na školním výletě, fajn zážitek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)