Říjnový oblíbenci

11:02

"November is the month to remind us to be thankful for the many positive things happening in our life."

Krásná první listopadový den. Neuvěřitelný, jak ten čas rychle utíká. Další měsíc za námi a už jen dva měsíce do konce roku 2020. Pamatuje si, jak jsme všichni oslavovali příchod nového roku? no myslím, že teď už se nikdo z nás moc nesměje a všichni budeme rádi, když nás rok 2020 opustí (smích). Ale žádná špatná nálada. Tenhle článek je ve znemaní oblíbenců na za měsíc říjen, kterých tu přece jenom pár mám. 

1. Hudba

Co se hudby týče, mám tady hned dvě doporučení. Možná se budete divit mému hudebními vkusu (nebyli bysme první). První doporučení je na playlist Autumn chill na spotify od Aničky, kterou možná znáte na instagramu jako q_annie_q. Ten playlist obsahuje přesně všechny písničky, které si na podzim dokážu představit.

Jaké druhý a naprosto odlišný šálek kávy tu mám nové album Barvy od Viktora Sheena. Poslouchala jsem ho dřív (rozumějte tak 6 let zpět) a od té doby jsem si od něj nic nepustila. Ovšem tohle nové album jsem si naprosto zamilovala.

2. Filmy a seriály

To bych nebyla já, kdybych nestihla zhlédnout nějaký seriál během října. Tentokrát je to na Netflixu seriál Elite. Zamilovala jsem si ho a rozhodně se na něj podívejte. Nesmím zapomenout ani na seriál Julie and the Phanthoms, který miluju snad ještě víc než Elite. Je to takový seriál na odlehčení s krásnou délkou dílu 28 minut průměrně. Navíc je tam hodně písniček (a hezkých herců, stejně jako v Elite), takže se vám to určitě bude líbit. 

3. Podcast

Vždycky mám takové období, kdy podcasty poslouchám pořád dokola a jindy si na ně zase ani nevzpomenu. Tentokrát jsem si oblíbila podcast Healthy by Cerná, který se věnuje zdravému životnímu stylu a na druhou stranu podcast Černá a bílá, který slouží spíš jako odpočinkový podcast. Oba jsou skvělý. 

4. Jídlo a pití

Jelikož nastal podzim a venku se nám ochladilo, tak přišel alespoň pro mě čas čajů, kakjíček a obecně teplých nápojů. Mezi moje oblíbence patří rozhodně pumpkin spice laté, které je Starbucks klasikou, osobně pokud můžu doporučit, poproste o jednu pumpičku sirupu méně, je to opravdu hodně sladký, ale místo dezertu jednou za čas, proč ne. A druhé oblíbené pití je zelený čaj, který jsem dřív pila opravdu hodně, pak jsem od toho opustila a postupně si k němu zase našla cestu. 

A jací jsou vaši říjnový oblíbenci? 
M.


You Might Also Like

11 komentářů

  1. Jablečné dezerty! To k podzimnu hrozně sedí :D a pak samozřejmě svetry, na které se těším celý rok.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jablečné dezerty taky miluju :) ale letos je děláme tak často, že už mi celkem lezou na nervy :D

      Vymazat
  2. Elite je super seriál! Ujížděla jsem na něm v létě :D

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? už se nemůžu dočkat další série, doufám, že bude :D ale skončilo to tak, že to vypadá, jako by ani další série být neměla :( :D

      Vymazat
  3. Podcast Černá a bílá jsem si oblíbila i já, vlastně to je teď jediný podcast, který pravidelně poslouchám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky jsou super :) ale naše podcastová scéna je celkově dobrá, určitě by jsi našla i jiný podcast, který by tě bavil :)

      Vymazat
  4. Ten jesenný playlist je skvelý! ja som teraz začala pozerať Sabrinu a celkom ma to chytilo.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až ji dokoukáš, určitě mi napiš názor! :) a na konci prosince nás čeká (konečně) další série :D

      Vymazat
  5. Na Elite plánuji mrknout už nějaký ten pátek, snad se k tomu také brzy dostanu - super tipy a je fajn, že sis našla oblíbence. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám ráda zelený čaj, ale piju ho celoročně. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Je šílený jak ten rok utíká. Asi nejvíce to vidím na ségry klukách jak ten čas běží. Ačkoliv se z nás teď moc nikdo nesměje, ale myslím že budeme všichni rádi až tenhle rok 2020 skončí. Co se týče mých říjnových oblíbenců není jich moc, ale nějaké jsou. V hudbě jsem našla pár novinek, který jsem si naprosto zamilovala hlavně španělské písničky, které mě uklidňují když nemám své dny, kterých je teď hodně. Seriály jsem si oblíbila za měsíc říjen dva a to blogersky propagovaná Emily in Paris a pak Julie and the Phanthoms, kterou moc lidí nezná a já ji miluji díky jejím písničkám, ve spoustě z nich jsem se viděla. Ještě více jsem si za tenhle měsíc oblíbila podcast Černá a bílá jelikož jejich humor zbožňuji a je pro mě je za prvé stejný jako ten můj a taky mě vytáhnout se všech osobních problémů který teď mám. Je podzim a tak nastalo pití čajů nonstop.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)