5 tipů jak na vánoční náladu v roce 2020

11:22

Je první polovina listopadu a já si zrovna pustila vánoční album od Sii, bez kterýho si předvánoční období nedovedu už pár let představit. Ne, nezbláznila jsem sem. A nebo možná taky jo (smích). 

Nepřijde mi fér, aby nám tahle corona záležitost, která je tu na můj vkus už nějak moc dlouho vzala i tu nejhezčí část roku - Vánoce. Už si toho vzala tolik, že já osobně nehodlám dopustit, aby mně připravila i o tohle. Miluju Vánoce, miluju vánoční atmosféru, miluju svařák, trdelník, vánoční trhy, světýlka a všechno s tím spjatý. A protože to letos bude, tak jak bude, tak jsem si řekla, že si udělám takový svoje vlastní Vánoce. Přeci jenom je to o tom, jak si to člověk nastaví v hlavě. Sepsala jsem několik tipů, jak se naladit na vánoční náladu i v téhle době, tak pojďme na to. Pusťte si vánoční písničku, uvařte si horkou čokolád, kakao nebo svařák a jdeme na to. 

1. Vánoční písničky

Rozhodně tip, který tady nesmí chybět. Vánočních písniček je na internetu nespočet a nevěřím, že vám nenavodí vánoční náladu. 

2. Výzdoba, světýlka, ozdobičky

Co by byly Vánoce bez výzdoby a světýlek? to by ani nebyly Vánoce. Výzdoba je nejdůlěžitější prvek pokud chcete vytvořit nějakou atmosféru. Nemusíte nutně utrácet astronomické částky na výzdobu, na pinterestu a youtube se dá najít spoustu krásných Diy, u kterých si jednak vyčistíte hlavu, jelikož budete dělat něco manuálně a jednak vám to určitě zlepší náladu a navodí vánoční náladu. V podstatě je to takové 3v1 a to se už vyplatí, nemyslíte?

3. Pečení cukroví už na začátku prosince 

na světě jsou tři typy lidí - první typ nepeče cukroví vůbec a nechává si je udělat. Druhý typ peče až těsně před Vánoci a třetí typ (to jsem já) peče už na začátku prosince a nebo ještě líp na konci listopadu. Jelikož na žádnou jinou příležitost doma cukroví nepečeme, je to pro mě zaručený nástroj jak donutit moji hlavu, aby si myslela, že už brzo budou Vánoce. To, že vám to skvěle provoní celý byt je už jen třešnička na dortu. 

4. Trhy doma

Tenhle bod má takový ošemetný název, ale nenapadlo mně, jak jinak to nazvat. Hned vám to vysvětlím. Všichni milujeme trhy - svařák, dobrý jídlo, lidi, které máme rádi, koledy. Pokud to situace alespoň trochu dovolí, pozvěte kamarády a udělejte si takové malé trhy. Můžete se domluvit, že každý udělá něco a s tím už přijde, a nebo se můžete do přípravy pití a občerstvení pustit společně. Užijete si zábavu a nebude vám ani připadat, že letos žádné trhy nejspíš nebudou. 

5. Nakupujte dárky v předstihu

Nejen, že vás to trošku více naladí na Vánoce, ale taky nebudete týden před Štědrým dnem zběsile hledat na internetu a poté se stresovat, že vám zásilka nejde. Myslím, že je všem jasný, že letos to budou mít doručovací služby vážně hodně složité, jelikož většina lidí bude nakupovat po internetu. Takže tenhle bod berte i jako takovou radu, jak se zbytečně nestresovat a neskazit si ten vánoční čas ještě víc.

Takže prosím, nedovolte aby tahle celá situace byla jako Grinch, který ukradl Vánoce. To by bylo přece strašná škoda. 


You Might Also Like

11 komentářů

  1. Mě ta vánoční nálada letos zatím vůbec nechytila .. asi je to tou situací, jak je všechno zavřený a jsem víceméně furt doma, tak ani nemám kde tu atmosféru nasát. A s tím je problém i s nakupováním dárků, protože na to nemám vůbec náladu a obávám se, že to budu honit na poslední chvíli. :/ :D Tak si snad o víkendu zkusím pustit nějaké ty songy a filmy, třeba to přijde konečně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se ještě na vánoční atmosféru nenaladila, ale už se těším, až si to tu všechno hezky nazdobím.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé tipy! Dárečky už pomalu nakupuji a zítra se chystáme dělat vánoční výzdobu, tak to bude také další krok k naladění té pravé vánoční atmosféry. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, vánoční výzdoba udělá opravdu hodně, už se nemůžu dočkat až taky budu všechno zdobit :)

      Vymazat
  4. Já jsem se na Vánoce strašně moc těšila, ale pak přišli komplikace v podobě toho, jak všechny stihnout během Vánoc navštívit a mě vánoční nálada úplně opustila.. Ale doufám, že se to zas zlepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že tu vánoční náladu nakonec opět získáš :) s těmi návštěvami to bude letový divný no, ale snad to nějak půjde :)

      Vymazat
  5. Cukroví sice nepeču, ale na vánoční písničky a výzdobu se chystám už tento týden. Juuupí. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  6. Já letos nakupuju dárky už od srpna :-D, ale ty "kamarádské" trhy letos budeme pořádat určitě :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle rady se nikdy neztratí :) Já už cukroví pekla v půli září na jeden eshop :D To stejné s dárky. Chtěla jsem si to peněžně rozvrhnout, tak je nakupuju od září a koupený už mám všechny. Čekají mě jen DIY, na které se moc těším! Zrovna včera jsme měli doma malé trhy - Grinch, cukroví a svařák ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)