4 podzimní fashion trendy

10:06

Podzim. Někdo ho má rád, někdo ho nenávidí, protože se s ním pojí depky, špatné počasí, neustále ponuro déšť a ostatní věci. Letos je to celkově všechno naprosto jiný i díky tomu, že tady máme další lockdown a další omezení. Ale já tady nechci být negativní. Vlastně díky tomu, že nemůžeme nic moc co dělat tady dneska sedím a po delší době zase píšu tyhle řádky.

Jak já vidím podzim? no tak různě. Nemám ráda věčně upršené dny. Nevadí mi jeden nebo dva, ale pokud prší týden nebo i dýl v kuse, tak to vážně ráda nemám. Na druhou stranu mám na podzimu spoustu věcí ráda. Tak například mění se příroda, zbarvují se nám listy a když je pěkný počasí, tak taková procházka v přírodě může být to nejlepší, co pro sebe můžete udělat. Dál mám ráda například Halloween, který jsme meli v sobotu, letos zase pro mnoho lidí jiný, než na který jsou zvyklý. Nesmím zapomenout ani na dušičky, vzpomínání na ty, kteří už nejsou mezi námi. No a další věc je podzimní móda. Tak už to nebudu dál okecávat a pojďme se podívat na to, co je letos v trendech. 

Cargo pants

Tyhle kalhoty jsem vídavala různě na instagramu a pinterest už nějakou dobu, ale letos na podzim jako by se s nimi roztrhl pytel. Vídám je naprosto všude a ačkoli se mi nejdřív vůbec nelíbily, teď musím přiznat, že se mi líbí. Není to úplně můj styl, ale líbí se mi to. 

Trička s potiskem

Tenhle trend se podle mého svým způsobem vrátil. Když jsem byla mladší, tak byly všude různé trička s potiskem a poté to postupně vymizelo a teď se to vrací. Za tenhle trend jsem ráda, trička s potiskem patřily vždycky mezi moje oblíbené kousky šatníku.

Kůže, kůže a zase kůže

Kožené věci jsou všude, kalhoty, šaty, trička, ale i kabáty, bundy a blazery. Osobně mám nejraději křivák, je to můj all-time favourite kousek šatníku, ale i takový kožený blazer se mi dost líbí.

Vesty

Jestli mě něco obchází obloukem a není to absolutně můj styl, jsou to tady tyhle vesty, které zaplavily pinterest, instagram, ale i TikTok. Zaslouží si tady místo, i když se mi to moc nelíbí, jelikož na ně narazíte pravdu všude. 


Který trend si vás získal a který naopak vůbec nemusíte?

M.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Trend těchto vest se mi vůbec nelíbí, přijde mi to až šílený a nedovedu si představit, že bych si ji někdy vzala na sebe :) Zbylé trendy se mi líbí a vůbec bych se nezlobila mít je ve svém šatníku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi vesty moc nelíbí. Ale mám ráda trička s potiskem.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Trička s potiskem mě také neminuly, poslední dobou jsem si jich koupila několik. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Trička s potiskem jsem nosila hodně, teď spíš s jednoduchým, nebo vzorované, či vůbec žádný :) Nebo na doma. Vesty mně moc nesluší, jinak se mi ten trend moc líbí. A Halloween taky mám ráda na podzimu.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem v těch trendech hrozná, nikdy nevím, co letí. Ale ty vesty se mi teda nelíbí vůůbec. Cargo pants vidím prvně a ty se mi celkem líbí :) Jako malá jsem hodně nosila věci s potiskem, ale teď to už dost umezuju.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)