13 tipů na podzimní self-care

9:56

"She remembered who she was and the game changed." - Lalah Delia

Self-care, čas pro sebe, ne všichni si ho dokážeme udělat a přece je tak důležitý. Podzim a zima jsou na tohle ideální čas. Je dříve tma a venku je zima a ponuro, takže nás to neláká a nemáme výčitky svědomí, když strávíme den doma koukáním na Netflix nebo čtením knížky. Ne každý den samozřejmě, ale čas od času je právě takovýhle den přesně to, co potřebujeme. Ale nemusí to být celý den, ono jen taková hodinka jen pro sebe, kdy budete dělat takovou činnost, kterou jenom vy chcete, je kolikrát vážně hodně potřeba. 

1. Uvař si hrnek horkýho čaje a zalez pod deku s knížkou

2. Upeč si dýňový/jablečný/banánový chleba

3. Uvař si dýňovou nebo jakoukoli jinou krémovou polívku

4. Běžte se projít do přírody

5. Napiš dopis někomu, komu si už dávno chtěla něco říct (i když mu to nikdy nedáš)

6. Zkus se zastavit a užít si nějký moment

7. Udělej si jablečný nebo hruškový koláč

8. Zkus nějaký nový koníček

9. Sepiš si věci, které chceš nechat jít a přestat na ně myslet

10. Poslouchej nějaký dobrý podzimní playlist

11. Zkus strávit co nejvíce času s těmi, koho máš nejradši

12. Zapal si oheň v krbu (nebo si alespoň video s krbem na youtube)

13. Zkus dělat něco kreativního

Jaká je vaše oblíbená podzimní self-care činnost? dokážete si udělat čas jen sami na sebe nebo s tím máte občas problém? 



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já si dokážu udělat čas pro sebe. Bez toho by se to nedalo. Velmi ráda čtu nebo si prohlížím blogy a sem tam se dívám na seriály.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. super tipy! Miluji tyhle různé aktivity, obzvláště ted na podzim :)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  3. ČAJ, SVÍČKA, DEKA, PEČENÍ A FILMY :) A PAK PROCHÁZKY, KDYŽ SVÍTÍ SLUNÍČKO.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Já s tím kord poslední dobou mám hodně velký problém a tak nějak cítím, že každý jeden z bodů bych pro sebe potřebovala udělat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé tipy! Jen jsem si přečetla o tom jablečném koláči, dostala jsem na něj chuť! :) Budu muset dnes něco upéct. :))

    OdpovědětVymazat
  6. 5. bod nějaké narážky na Netflix? :D Podle mě, když si člověk nenechává nějaký čas pro sebe, tak se z toho akorát zblázní. Já nejradši peču a tvořím - v poslední době je to šití :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)