October and November bullet journal overview

9:09


Bullet journal, jsem si jistá, že jste o téhle věci už někdy slyšela, ale přeci jenom, jestli se zde nejde někdo, kdo to třeba vůbec nezná, tak já vám to trošku přiblížím.

Každý určitě zná diář a myslím si, že ho i hodně z nás používá i když teď nemáme asi nějak extra moc plánu. Bullet journal je vlastně takový diář/deník, který si tvoříte podle vás. Jde o to, že všechny stránky deníku jsou prázdné a nejčastěji tečkované a je jen na vás, jak si ho nakreslíte a co všechno si tam dáte. 

Osobně jsem tuhle věc objevila minulý rok a úplně jsem si to zamilovala. Je to pro mě jako taková terapie, kdy si může do toho diáře napsat a nakreslit co chci, můžu si stránky vyzbodit jak chci a nemám nic dané předem. 

Nejčastěji se můžete setkat se stránkami jako - habit tracker, mood tracker, sleep, tracker, monthly overwiev apod. Je to ale čistě na vás, jak si diář zorganizujete. 

Dříve jsem používala habit tracker, který mi ovšem postupně přestal vyhovovat, takže jsem ho do svého měsíce přestala zařazovat. Můj bullet journal je takový jednoduchý, nenáročný, moc věcí tam nenajdete, ale o tom to je, že je to naprosto individuální. 

Pokaždé mám nějakou hlavní stránku a poté přehled měsíce. Pak následuje vždy škola a poté to už nechávám na tom, na co mám zrovna náladu. Například v říjnu jsem zahrnula Podzimní playlist, podzimní bucket list a na poslední stránku měsíce jsem si udělala jako takovou ,,nástěnku" kde se objevují moje oblíbené citáty a tak podobně.

Co vy a bullet journal? znáte tuto techniku?




You Might Also Like

5 komentářů

  1. Už jsem o tomhle slyšela a vypadá to skvěle. Škoda, že už mám diář.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já bullet journaling miluju, ale sama na to nějak nemám kapacitu. Tak aspoň obdivuju tvorbu ostatních.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krásný a kreativní nápad. Já používám Doller a občas si tam také něco vytvořím, aby pro mě jeho používání bylo veselejší. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Bullet journal znám, ale zatím stejně radši používám klasický diář. Moc se mi tento styl ale líbí, bohužel nejsem zase až tak kreativní, abych si tam zvládla něco hezkého namalovat :D Ty to máš úplně dokonalé!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Já tohle znám, ale jsem na vedení diářů strašná, pro mě je škoda diáře a to se tak snažím a na konci roku zjistím, že jsem tomu stejně moc nedala :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)