Splnila jsem svůj podzimní bucket list?

8:35

Nikdy jsem na bucket listy a podobný věci moc nebyla. Pokud nevíte, co je to bucket list, tak je to taková seznam přání nebo spíš činností, které byste chtěli za dané období stihnout. Většinou se tam nachází úplně obyčejné věci, ale je jen na vás, co si do takového bucket listu zařadíte. 

Letos jsem se i já rozhodla, že si takový seznam vytvořím. Podzim patří mezi moje celkem oblíbené období a sama jsem byla zvědavá, kolik věcí jsem se mi podaří splnit. Celkem jsem si sepsala třicet věcí a psala jsem si to teda v angličtině, takže ty české překlady možná budou znít trošku divně. Sami uvidíte, že některé věci jsou úplně běžné, ale jsou to takový ty maličkosti, které vám dokáží udělat radost.

1. Pít jablečný mošt - splněno zjistila jsem, že ho vlastně zas až tak ráda nemám

2. Skočit do hromady listí - splněno hrábání listí na zahradě mi to dost ulehčilo

3. Ochutnat co nejvíce věcí z dýně - splněno mám sice ještě rezervy, ale jsem spokojená

4. Koukat na Halloween na horor - splněno nevím, jestli to byl nejlepší nápad, neobešlo se to bez nočních můr (smích)

5. Poslouchat strašidelné podcasty - splněno mnohem lepší efekt než horory

6. Poslouchat podzimní playlisty - splněno miluju, nejlepší část podzimu

7. Vyzdobit si pokoj - splněno

8. Jít do strašidelného domu - nesplněno možná můžu být jen ráda

9. Sbírání jablek - splněno poznatek: když to musíte dělat v rámci domácích prací, už to není taková zábava

10. Navštívit dýňové pole/farmu - nesplněno třeba příští rok

11. Upéct jablečný koláč - splněno dokonce několikrát a několik variant

12. Vyřezat dýni - splněno ale nevěřili byste, jak to dokáže být náročný

13. Rozdělat oheň a sedět u něho s kamarády - nesplněno blbej virus

14. Opékat marshmallow - nesplněno oheň být nemohl a v krbu to není ono

15. Nakupovat vánoční dárky  - částečně splněno alespoň jsem začala

16. Upéct dýňový chleba - nesplněno nikdo ho u nás nechtěl

17. Nalakovat si nehty podzimní barvou - splněno několikrát

18. Udělat si doma pumpkin spice laté - splněno trošku fail, ale dalo se

19. Koukat na Harryho Pottera - splněno taková naše tradice 

20. Pustit si Twilight maraton - splněno náročný, ale skvělý

21. Jít se projít do přírody - splněno během lockdownu už mi to začalo celkem lézt na nervy (smích)

22. Zkusit nový recept - splněno opět několikrát

23. Číst si zabalená v dece s kakaem v ruce - nesplněno s povinnou četbou by to nebylo ono

24. Udělat zkaramelizovaný jabka - splněno nesnáším karamel, ale tohle miluju

25. Koupit si pumpkin spice laté ve Strabucks - splněno chutná mi to, ale mám pak pocit, že mám cukrovku (smích)

26. Koupit si svetr v podzimní barvě - nesplněno stejně bych ho neměla kam nosit

27. Upéct skořicové rolky - nesplněno určitě to napravím za prosinec, možná

28. Zahrát si stolní hru - splněno naše večerní klasika, naštěstí většinou vyhraju (smích)

29. Zapálit si podzimní svíčku - splněno jednou jsem si málem podpálila pokoj

30. Uspořádat piknik - nesplněno upřímně jsem zapomněla, že jsem si to napsala 




You Might Also Like

9 komentářů

  1. Super článek! :)
    Dýně ráda nemám (na chuť), ale dýňové pole bych také navštívila ráda. :D A skořicové rolky, mňaaaam. Ty také musím udělat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Harryho koukám právě teď :-D, mám to jako vánoční předvoj :-D.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. O tomto bucket listu slyším prvně a vypadá to super ☺️

    OdpovědětVymazat
  4. Hey dear! I loved your post and already followed you! your photos are amazing!
    I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný bucket list, také si je ráda dělám. Je super, že sis většinu splnila!

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápady, co provádět na podzim :) My teda doma mošt milujeme! Vždycky dostaneme od babičky trochu domácího :) Dýni jsem vyřezávala asi jen 1x nebo 2x a člověk by nevěřil, jak to opravdu dá zabrat :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to jsou naprosto skvělý nápady, co sis do seznamu zařadila. A co jsem ho tak projela, tak i já bych velkou část splnila. Miluju podzim, takže se snažím zažít každej rok všechno, co k němu patří :D jenom teda ten horor sem nedala, já sem strašnej posera :D A mošt, ble, to mi nikdy nechutnalo, já radši popíjím od října svařáček :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jak tak koukám, spíše v článku září zelená a "splněno" což je skvělé a gratuluji ti! :) Třeba se ti zbylé položky podaří splnit v následujících týdnech - držím palce. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)