Moje podzimní dekorace

9:46

"Your home should tell the story of who you are, and be a collection of what you love."    - Nate Berkus

Dekorace jsou podlě mě základ toho, když se chcete naladit na nějakou událost, roční období, atmosféru nebo cokoli jiného. Práve nejrůznější světýlka, svíčky, ale i různé diy jsou něco, co vám dokáže dokonale pomoct a navodit právě tu náladu, jakou chcete. 

Co se dekorování týče, nejraději mám podzim s zimu. Podzim proto, že veškeré podzimní dekorace osu krásně barevný, navíc je halloween, takže při troše fantazie (a odvahy) si můžete pokoj vyzdobit netopýry, pavučinami, nemyslím zrovna to, že přestanete uklízet (smích). Ale i takové obrázky nebo jenom povlečení v barvách podzimu nebo s podzimní tématikou může dát vašemu bytu/pokoji úplně nový rozměr a věřte mi, že se poté budete i v té místnosti cítit mnohem líp, co když jsme všichni zavření doma jistě oceníme. 

Nejoblíbenější číst mého pokoje je samozřejmě postel, jak jinak. Není to tak dávno, co jsem si nad ni nalepila fotky a udělala si takovou malou vzpomínkovou stěnu a od té doby mám tohle místo ještě raději. Nejen, že to skvěle vypadá, ale dává to pokoji takový, no jak to říct, osobnější řád a působí to přítelštějším dojmem. Takže takový můj malý tip, na kterékoli roční období - fotky, nejlepší dekorace, co může být. 

Miluju Halloween a především různé dekorace a ostatní blbůstky. Kdybych bydlela v Americe, byla bych přesně takový ten člověk, co má už od začátku října vyzdobený celý dům, uvnitř i venku včetně zahrady. Vzhledem k tomu, že mám letos díky domácí výuce více času, udělala jsem si takové malé diy i u sebe v pokoji. Bylo to vlastně úplně jednoduchý, vzala jsem si černý papír a vystříhala z něho netopýry nejrůznějších velikostí a jsem z toho do teď opravdu nadšená. 


Co vy a dekorace? zdobíte si pokoj/byt/dům?



You Might Also Like

20 komentářů

  1. Máš to moc hezky a útulně uspořádané! :) Moc se mi líbí ty pověšené fotky a diář máš vyšperkovaný na jedničku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) diář je něco, co mě poslední dobou hodně baví :)

      Vymazat
  2. Tak ty netopýři jsou nádherní, trošku mě mrzí, že mě samotnou to nenapadlo :) My jsme si letos byt tematicky k halloweenu vyzdobili, ale spíš se těším na ty vánoční dekorace :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, můžeš to vzít jako inspiraci na příští rok :) na vánoční dekorace se taky moc těším

      Vymazat
  3. Já většinou dekoruji svůj pokoj v období před vánocemi, jinak moc ne, když nepočítám to že jsem většinu roku hrozný jak říká můj taťka palič svíček :D

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Vánoce je to nejlepší, taky mám ty dekorace nejraději :) světýlka všude :D a jinak svíčky, to znám, taky je pálím pomalu i v létě

      Vymazat
  4. Krásna výzdoba. Ja si veľmi rada tématicky dekorujem izbu. Aj na jeseň som si tu vystavila pár listov, tekvíc, ale viac sa teším na tú vianočnú.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) na vánoční se taky hrozně moc těším :)

      Vymazat
  5. Nádhera. Taky ráda takhle tvořim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, jo - dekorace jsou důležité. :) Také jsem hračička a snažím se vždy alespoň o minimální výzdobu. Ale ne vždy se mi to podaří. Ale tobě se to podařilo na jedničku! ;)

    Listy snů

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc krásné! Výzdoba se Ti povedla ♥ Já upřímně řeším jenom tu vánoční, jinak byt moc nezdobím :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) já hledám pomalu každou příležitost, jak cokoli vyzdobit :D

      Vymazat
  8. Moc krásné dekorace :) Já se moc těším až konečně dostavíme domeček a tam se vyřádím, co se týče výzdoby, haha :)
    + dávám odběr, měj se krásně :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) tyjo, tak hodně štěstí se stavěním domečku, poté si to dekorování pořádně užiješ :)

      Vymazat
  9. Pro mě jsou nejdůležitější dekorací určitě světýlka! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to máme stejně! :D bez světýlek by to nebylo ono :)

      Vymazat
  10. Taky miluju dekorace! My jsme zrovna ve fázi zařizování bytu, takže je zatím nemám kam dát😩 pořídila jsem si před pár dny konečně monsteru a po příchodu domů zjistila, že je toxická pro kočku (kterou samozřejmě mám doma)😁

    In the moment with Ejmina | Instagram

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné :) Já taky miluju dekorace, zrovna teď máme před venkovními dvěřmi samé dýně a podzimní kytičky. Jinak zdobím rovněž i byt, hlavně na obývací pokoj ve stylu provence jsem opravdu pyšná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)