Co dělat na Halloween, když jste zavření doma

14:01

Halloween. Sice envím, do jakého tábora patříte, jestli halloween uznáváte nebo ne, ale myslím si, že v dnešní době už jsou k tomu lidé víc tolerantní. Jo, je to americkej svátek, jo my tady máme dušičky a rozhodně neříkám, že bychom měli slavit Halloween a na dušičky si vůbec nevzpomenout, to vůbec ne. jen mi nepřijde nic špatného si to toho 31.10. nějak zpříjemnit, oslavit.

Letos je to ovšem všechno zase úplně jinak. Nesmí se chodit večer ven, nejsou otevřeny bary a kluby, takže na nějakou Halloweenskou párty můžeme všichni zapomenout. Zcela jistě budeme všichni sedět doma, ale to neznamená, že to nemůže být fajn den. Chtěla bych vám předat pár tipů, jak si díky Halloweenu můžeme tuhle současnou situaci alespoň trošku zlepšit. 

1. Podcasty 

Miluju podcasty a youtube, poslouchám a sleduju je téměř každý den. Samozřejmě mnoho podcasterek a youtuberek dělá halloweenskou edici podcastů a youtube videí. Mám tady pro vás dva typy, jeden na podcast a druhý na youtube kanál.

Spooktober - The coffee-chic podcast: Myslím, že Val už hodně z vás zná, ale kdo i nezná, tak se na ni určitě podívejte. Nahrávala halloweensku edici i minulý rok, ale letos si s tím dala extra práci. Za mě určitě stojí za to podcast o astrologii a poté podcast o paranormálních jevech.

Krimi příběhy - Youtube kanál, kde slečna skvěle vypráví různé krimi příběhy. Také má halloweenský speciál, na který se stojí za to podívat. A to intro a outro? geniální. 

2. Horror movie night

Tenhle druh zábavy plánuju já. Upřímně nevím, jaký mám k hororům vztah. Několik jsem jich už viděla, u nespočet z nich se bála a dokonce na některých byla i v kině, přesto bych neřekla, že je mám nějak extra ráda.  Každopádně letos se s bráchou plánujeme dívat na nějaký horor. Dám vám sem typy, na horory, které jsem už viděla, některé byly víc strašidelné, jiné míň.

Saw, Odebrat z přátel, Kruh, Kruhy, Houbičky, Insidious 3, V zajetí démonů


3. Seriály se strašidelnou tématikou

Tohle snad ani nemusím komentovat. Kdo z vás máte Netflix, tak dopoučuju The Chilling adventures of Sabrina, to je skvělej seriál s tématikou čarodějnic nebo třeba Stranger Things a nebo jsem koukala, že teď vyšel nový seriál The Haunting of Bly Manor, který jsem teda ještě neviděla, ale určitě se na něj chystám. 

4. Halloweenský make-up

Nevadí, že se letos žádná halloweenská párty nekoná, nic vám nebrání zkusit si nějaký look vytvořit jen tak pro sebe. Když se vám povede, budete alespoň vědět, po čem příští rok sáhnout. Sama chci nějaký look vyzkoušet.
5. Čas pečení

Když to spojíto spolu s movie night, tak máte rovnou dva v jednom. Odpoledne si můžete napéct nějaké cookies s halloweenskou tématikou, nebo si udělat jakékoli občertvení, které pak večer sníte. Pečení navíc krásně provoní celý byt a vám to zároveň zpříjemní to upršené, pochmurné počasí.

Slavíte Halloween nebo jde tenhle svátek mimo vás?

M.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Skvělé tipy! Na horory a strašidelné filmy se určitě chystám, bez toho si tohle období neumím představit. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy. Halloween neslavíme, ale nic proti tomuto svátku nemám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý nápad na článok. Ja oficiálne nejak moc Halloween neoslavujem, ale veľmi rada si robím movie maratón spooky filmov.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Já Halloween moc ráda slavím :) Vždycky jsem se vyžívala ve výzdobě a v přípravě tématických dobrot :) Bohužel v posledních 3 letech jsem ho nijak víc neslavila, ale chybí mi to :) Letos jsme se akorát večer koukli na Scary Movie 5 :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)