What I eat in a day #1

15:25

Sama kolikrát hledám inspiraci, co si dát k jídlu abych pořád nejedla to samé a měla jídelníček trošku ozvláštěný. Proto jsem se rozhodla, že založím něco jako takovou sérii článku a tom, co jsem během nějakého dne snědla a třeba vám tak dodám nějaký nápad k tomu, co si dát. Mám ráda jednoduché věci, takže ve většině případů netrvá příprava ani moc dlouho. 

SNÍDANĚ: špaldové palačinky s kakaovým jogurtem, banánem a čerstvý pomerančový džus

OBĚD: květákové karbenátky, bramborová kaše a okurkový salát

ODPOLEDNÍ SVAČINA: borůvkový cheesecake

VEČEŘE: celozrné těstoviny s rajčatovo hráškovou omáčkou a špenátem



You Might Also Like

7 komentářů

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)