Banánovo čokoládové muffiny s ořechy

15:03


Miluju sladké, opravdu. S mamkou obě ujíždíme na všem sladkém a tak se snažím v poslední době najít zdravější varianty. Už snad dva roky děláme čokoládvoé muffiny a řekla, jsem si, co by se stalo kdybych to trošku poupravila. A voila? Vzniklo z toho tohle (smích).

Budeme potřebovat (na 24 muffinů):

  • 180 g špaldové mouky
  • 1 a 1/2 lžičky prášku do pečina
  • 1 lžičku jedlé sody
  • 3-4 lžíce medu (záleží na tom, jak moc máte rádi sladké)
  • 80g vysokoprocetní čokolády
  • kelímek bílého jogurtu 
  • špetka soli
  • dva banány
  • balíček (100g) láskových oříšků
  • 2 vejce 
  • 100ml mandlového mléka (nebo jiné rostlinné)


Postup:

  1. suché ingredience smícháme ve větší misce
  2. rozmačkáme si vidličkou banány, nastrouháme čokoládu a nameleme přibližně půl balíčku ořechů
  3. postupně přidáváme všechny přísady do misky ve které jsou suché ingedience
  4. teď už těsto jen rozdělíme do muffinových formiček
  5. na každý muffin dáme jeden (nebo více jak to vychází) ořech, který nám zbyl z balíčku
  6. pečeme 25 minut na 180 stupňů

Přeji dobrou chuť :)




You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já je zbožňuji! Mají dokonalou chuť, navíc jak tak koukám, tak ty tvoje se dají i fotit, moje dopadnou vždycky tak nějak.. Zvláštně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že jsem dlouho dobu přicházela na to, jak to udělat, aby měli takovýhle tvar :D vždycky mě to někde přeteklo a pak to vypadalo, no divně :D

      Vymazat
  2. Recept vyzerá super a krásne fotky😉

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaaaaam, to musím vyskúšať vyzerá to úplne super :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam to vypadá vážně vyýborně! Mohla bych je zkusit hned zítra O:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)