Jumppark, Kruhy a pizza

16:02

Ve čtvrtek, den předtím než byly pololetní prázdny, jsme se s nejlepším kamarádem domluvili, že půjdeme do Jumpparku. Já tam byla jednou a on tam nebyl nikdy, tak jsem si říkala, proč ne. Hned po škole jsem jela do Brna a vzhledem k tomu, že tady mám tetu, tak jsem jela k ní na byt a dala jsem si tam věci. Chvíli jsme pokecaly a pak už jsem se vydala směr jumppark. S kamarádem jsme se sešli úplně akorát, já akorát přicházela, když mu přijela šalina. Byli jste někdy v jumpparku? kdo tam nebyl, tak abych vám to alespoň trošku představila: všude jsou trampolíny a v jedné místnosti jsou trampolíny a skáče se do takových těch molitanových (asi) krychlí, aby se mohly dělat salta a nikomu se nic nestalo. Tak přesně to je jumppark. Měli jsme rezervaci a strávili jsme tam hodinu. Je to tam fajn, ale ke konci té hodiny už jsme pomalu nevěděli, co by se tam ještě dalo dělat. Přece jenom to není úplně největší.

No a potom ho napadlo, že bychom mohli jít ještě na horor.Dlouho jsem v kině nebyla. Osobně nejsem zrovna fanoušek hororů a docela nerada se bojím ale tak řekla jsem, že to přežiju. Tak jsme se tak nějak domluvili, že dávají Kruhy a že by to mohlo být fajn. Chtěli jsme jít do Špalíčku, protože je to přece jenom blíž, ale tam to nehráli, tak jsme jeli do Olympie. Kino začínalo v 17:20. No a jaké z toho mám pocity? kdyby jste na to někdo náhodou chtěli jít, tak na to nechoďte. Vážně. Já se bojím snad v 99% i u úplných blbostí, ale u tohohle jsem se vážně nebála. Snad se tomu ani nedalo říkat horor. Byl to klasický motiv Samary, jak už jsme zvyklí z Kruhu. Ale opravdu mě to nezaujalo. 
Možná by se to mohlo líbit někomu, kdo vyloženě nemá rád horory, ale chtěl by to vyzkoušet. Pokud jste fanoušek hororů a rádi se bojíte, tak by tohle byly úplně vyhozený peníze. Patrik z toho byl úplně zklamanej, protože se na to těšil a nakonec to byla blbost.




No a o den později, přesně když byly pololetní prázdniny jsme šli s bráchem a mamkou na pizzu. Máme takovou tradici, že každý rok jezdíme na pizzu právě o pololetních prázdninách. Já spala v Brně u tety a tak mamka s bráchou přijeli k tetě a pak už jsme se vydali do města do restaurace Tripolli na pizzu. Miluju Hawaii, takže volba byla jasná. Oni dva zvolili nějakou jinou, ale už si přesně nepamatuji, jak se jmenovala. Jen vím, že na ní bylo kuřecí maso a 3 druhy sýrů. Od mamky jsem ochutnala a musím říct, že byla fakt moc dobrá. Nebyli bychom to my, kdyby po obědě nepřišel ještě zákusek. Já i mamka milujeme sladký, brácha je tolik nemusí, tak čokoládový dort zůstal jen ja nás dvou. A bylo to fakt moc dobrý. Pak už následovalo jenom chození po obchodech. Ke konci dne už jsme byli všichni tři úplně bez energie, asi to je moc vyčerpávající (smích). Ještě že pro nás taťka přijel. Celou cestu domů jsme prospali. Už se těším na příští rok na pololetní vysvědčení, ale to jenom kvůli tomuhle dni (smích). 



Máte rádi horory? Kdy jste byli naposledy v kině?
Jakou pizzu máte nejraději? 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Krásné fotky, já bych na ty Kruhy asi nešla.. kamarádka mě na to lákala, ale asi bych potom neusnula :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla na kruhy jít taky, ale, ale..Já horory miluju a vím, že u tohoto filmu bych saaakra litovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, že bys opravdu litovala. Zvlášť pak, jestli máš horory ráda :D to je lepší tam nejít :D

      Vymazat
  3. ja nemám rada horory vôbec :D keď tento žáner pozerá,, väčšinou je to z donútenia zvyšku partie :D

    OdpovědětVymazat
  4. Och aj horrory životne nezvládam aj keď dakedy mám chuť si nejaký pozrieť len pre ten thrill čo mi to dá ale vždy to radšej opomeniem :D Pizzu milujem aj keď je väčšinou nudná keďže na nej nie sú žiadne mäsové časti haha takže veľa veľa zeleniny! :D
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)