OUTFIT: New in

15:13

bomber: Promod | t-shirt: Stradivarious | jeans: Mango | shoes: Nike
Opravdu hodně se mi líbí bombery a celkově teď ten trend s nimi spojený. Takže když byl tenhle v khaki barvě ještě navíc ve slevě, tak jsem ho prostě musela mít. Je také z takového teplejšího materiálu, takže se v něm dá v pohodě vydržet i teď.
Delší dobu jsem také sháněla obyčejné celo-černé rifle, protože ty by měl mít v šatníku snad každý. je to taková klasika. A konečně je mám už i já. 




You Might Also Like

6 komentářů

  1. Presne tieto Nike mám aj ja. Neviem, či by som si ich kúpila aj druhý krát, pretože po rokoch nosenia vyzerajú až príliš zničene, určite kvôli tomu že sú biele a vidieť každý jeden záhyb :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je mám 2 a půl roku a nedám na ně dopustit. Ještě vypadají jakš takš k světu, ale přemýšlím nad tím, že si je pak koupím znova :)

      Vymazat
  2. Super outfit:) Tieto Nike som si chcela kúpiť aj ja, ale prišlo mi to,m že už sú také opozerané a objavila som jedny nízke čierne so zlatými detailmi a nakoniec si získali moje srdce!!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Bomber 1**** ! Moc pěkný outfit

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)