Zimní procházka

16:14

Chodíte ven? Běhat nebo se jen tak projít? Já si kouzlo procházek uvědomila není to tak dávno. Jelikož bydlím na vesnici, tak mám poměrně dost možností kam odpoledne (když je přijtelné počasí) vyrazit. Někdy chodím do lesa, někdy k rybníku. Zjistila jsem, že taková procházka na čerstvém vzduchu leckdy funguje lépe, než nějaké prášky na nervy.


A proč je vlastně chození ven v zimním období tak skvělé? Znáte to, stres, škola, uzavírání známek a tak dále. Někdy toho má člověk prostě dost a potřebuje se nějak uklidnit. A právě proto jsou procházky nejlepší volba. Krásně vám to vyčistí hlavu a urovnáte si myšlenky. Vážně. Sama kolikrát, když nemám dobrou náladu, nebo mám pocit, že je toho na mě moc, tak vezmu sluchátka a jdu se někam projít. Když se vrátím domů, tak už mě nic netrápí a stres zmizí. Delší dobu mě trvalo, než jsem přišla na to čím, to je. Jde o to, že je to chvíle, kdy máte čas jen pro sebe. Nikdo po vás nic nechce, nejsou vám kladeny otázky a tak můžete přemýšlet jen a pouze nad tím, co je pro vás v tu chvíli důležité.


Nejsem zrovna milovník zimního období. Mnohem raději mám léto, ale letos mě ta zima nějak nevadí. Je to docela zvláštní. Každý rok kolem nového roku mám už zimy tak akorát, letos ne. Tento rok je zima nádherná. Strašně se mi líbí to, jak mrzne, ale přitom svítí sluníčko a nefouká. Nebo alespoň v 90% to tak je u nás. U vás to může být jinak. Když není zataženo, tak člověk tolik nepropadá depresím a ty procházky opravdu stojí za to.


Schválně, až někdy u vás bude svítit sluníčko a budeme mít alespoň trochu volné odpoledne, udělejte si čas, stačí tak 20-30 minut a vyražte ven. Je úplně jedno kam. Do lesa, k rybníku, nebo pokud bydlíte ve městě, tak po cyklostezce třeba k přehradě. Hlavně někam. Uvidíte, že se vám to zalíbí. Příroda a oběcně čerstvý vzduch má totiž své kouzlo a rozhodně to pomáhá duševnímu stavu, jen je škoda, že lidé nechodí ven tolik, jak dřív. 

Bydlíte na vesnici nebo ve městě? Chodíte na procházky alespoň 3x týdně? 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já osobně bylím také na vesnici, takže tě úplně chápu, nad procházky nic není, ale stejně už by to chtělo jaro 😀

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně bylím také na vesnici, takže tě úplně chápu, nad procházky nic není, ale stejně už by to chtělo jaro 😀

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)