Jablečno - banánový koláč

15:06

Tak co, jak jste si užili včerejšího Valentýna? Trávili jste ho se svou drahou polovičkou, nebo to byl pro vás stejně jako pro mě úplně normální den? Možná se to změní, až si někoho najdu, ale jinak valentýna nijak neřeším. 
Myslím si, že lidé by si měli dokazovat lásku každý den a né jenom když je zrovna Valentýn, nebo když mají výročí. Ale je to každého věc, jak si to nastaví. 


Dneska jsem si pro vás připravila ultra jednoduchý recept na koláč, který vznikl tak nějak úplně neplánovaně. V pátek, když jsem šla spát, mě napadlo, jak by asi mohl chutnat koláč ve kterém by byly jak jablka tak i banány, protože to jsou jedny z mých absolutně nejoblíbenějších druhů ovoce. Hned jak jsem v sobotu vstala (upřímně kolem 10 půl 11), tak jsem se do toho pustila.

Budeme potřebovat:
200g špaldové mouky
80g třtinového cukru
nastrouhané jablko
rozmačkaný banán
lžičku prášku do pečiva
lžičku kakaa
2 lžíce bílého jogurtu
lžíci medu
špetku soli
mandlové mléko (dle potřeby)
vejce
ořechy

Postup: 
Mouku a prášek do pečiva si smícháme v misce. V druhé misce vyšleháme vajíčko s cukrem a postupně přidáme mouku. Postupně přidáváme prášek do pečiva, bílý jogurt a med. Pokud je těsto moc husté, použijeme mléko. 
Těsto rozdělíme na poloviny. První poloviny vylejeme do vymazané formy a nahoru dáme nasrouhané jablko. Do druhé poloviny těsta přidáme lžičku kakaa a rozmačkaný banán. Pořádně promícháme. Následně vylejeme do formy na jablka. Celý koláč posypeme nastrouhanými ořechy. Pečeme 20-30 minut na 180 stupňů. 

Dobrou chuť :)


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Vyzera to veľmi dobre, mysliš že by sa dalo vymeniť mandľové mlieko za normálne?
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle a určitě bude moc moc dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. mňam ten koláč vyzerá veľmi chutne ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som Valentín trávila pozeraním seriálov, ako skoro každý deň, haha. Koláč vyzerá skvelo.. väčšinou mi takéto články len navodia chuťky na niečo sladké, no teraz akurát papám žemľovku od babky :DD
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žemlovku miluju, tak snad ti zpříjemnila návštěvu mého blogu :D

      Vymazat
  5. Vypadá úplně jak z mých oblíbených kaváren, moc se ti povedl! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)