OUTFIT: Winter time

10:53

coat, cardigan - promod | t-shirt - Calvin Klein Jeans | scarf, leggins - New Yorker | shoes - Vans 
Pololetní prázdniny. Sice jsou jen jeden den, ale rozhodně lepší než nic. Nikdy jsem nepochopila, proč po půl roce snažení dostaneme jen jeden den volna, když po tom dalším půlroku jsou to dva měsíce. Nedávalo by větší smysl, kdyby po prvním pololetí byly prázdniny měsíc? Myslím, že by to všichni jen uvítali (smích). Já pololetí dokončila úspěšněji, než jsem čekala - s vyznamenáním. Ve škole, už jsme začali psát písemky na druhé pololetí, což je také věc, kterou dost dobře nechápu. Sotva se nám uzavřeli známky a už jsme psali další testy. To ti učitelé nemají ani trošku soucitu? no, věřím, že je to takhle ,,logický" na všech školách (smích).







You Might Also Like

8 komentářů

  1. I love to see outfit posts! Not to make them. :)
    Your jacket is great and photos too.

    Kathy's delight

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký outfit, moc ti to sluší :) jednoduché, ale hezké :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé skvelý outfit :) Pristane ti to :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. ja musím byť úprimná, tento CK trend ma akosi obchádza :) viem si v tom predstaviť crazy farebnú mikinu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)