What I eat in a day #2

14:31

Mám pro vás další článek s inspirací, co se jídla týče. Poprvé jsem vyzkoušela smoothie bowl a musím říct, že jsem už pochopila, co na tom všichni vidí. V zimě to sice není úplně ideální snídaně, ale přísahám, že v létě to budu snídat snad pořád. Fakt pecka.

SNÍDANĚ: smoothie bowl (banán, borůvky, kokos)
OBĚD: losos a pečené brambory 
ODPOLEDNÍ SVAČINA: jablečno-banánový koláč
VEČEŘE: bramborový salát


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Jsi dobrá, že si vzpomeneš hlavní jídla vyfotit, bych asi zapomněla :) No hned bych brala podobné menu, vše vypadá skvěle! Já jsem dneska měla moc dobrou květákovou polívku s chilli a kokosovým mlékem, taky stála za fotku, ale hlad byl větší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky děláme květákovou polívku, ale asi na jiný způsob :D

      Vymazat
  2. Jsem vegan, mohla bych asi jen tu snídani, ale vypadá super!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)