OBLÍBENCI: Zima

14:08

Ahoj všichni,
ještě nějakou dobu nás bude provázet zimní období a tak jsem se rozhodla, že sepíšu zimní oblíbenosti. Každý máme nějaké oblíbené věci a já se s vámi chci podělit o ty svoje. Zimu jako roční období mám ráda a myslím si, že letos máme zimu krásnou. Nevím, jak u vás, ale u nás téměř celé dny svítí sluníčko a mrzne, což je podle mě nejhezčí počasí, které bychom si v zimních měsících mohli přát. I když je pravda, že poslední už to tak pěkné není, ale má zase začít mrznout.


FASHION
Od té doby, co mám tuhle bundu nenosím v zimě nic jiného. Mohli jste ji už vidět v outfitovém článku. Opravdu se stala moji nejoblíbenější bundou na zimní obodbí a nejvíc na tom všem miluju tu kapuci (smích). Vážně nechápu, jak jsem mohla přežít předchozí zimy bez kapuce. Navíc miluju černou barvu a černý bundy, takže prostě tohle je společník i na další zimy, tím jsem si jistá.


BEAUTY
Červená rtěnka. Zima je období výrazných štěnek, ať už bláznivých odstínů nebo klasických. Pro mě je to tahle rudá rtěnka od Nyxu, kterou jsem dostala od své nejlepší kamarádku k Vánocům. Od té doby na ni nedám dopustit.


FOOD
Miluju snídaně. Zvláště o víkendech, kdy mám ráno více času, je to moje nejoblíbenější jídlo dne. Dávám si na nich docela záležet a proto každý víkend snídám lívance nebo palačinky. Miluju ovoce a tak moje snídaně musí zahrnovat hodně, hodně ovoce. Myslím si, že člověk by si měl udělat radost o víkendu a ruku na srdce, všichni milujeme jídlo (smích).


DRINK
Letošní zimu jsem si oblíbila zázvorový čaj. Ale ne takový ten pytlíkový, ale opravdový. Každý den vezmu kořen zázvoru a nastrouhám ho do hrníčku, pak už jen zaliji horkou vodou a pár minut nechám přikryté talířkem nebo nějakou pokličkou. Tenhle čaj je dobrý i na imunitu, kterou má většina lidí v zimě oslabenou. Pokud máte rádi čaje a nevadí vám pocit lehkého pálení v krku, tak to určitě vyzkoušejte, protože stojí za to. 


OTHERS
Dneska jsem se rozhodla, že vám musím říct o jednom seriálu. Jedná se o seriál Arrow. Není to tak dávno, co mi o něm řekl kamarád a vážně jsem si ho oblíbila. Bohužel přes týden na to nemám moc čas, ale o víkendu si vždycky čas najdu. Pokud máte rádi akční seriály a hezký herce (smích), tak tomuhle seriálu dejte rozhodně šanci, protože to podle mě stojí za to.


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Zázvor nesnáším, jinak bych ho pila pořád. :) moc hezký článek a navíc máš super desing! já teprve začínám, takže na prd no :D moc se v tom nevyznám.
    Nejvíc mi nevyhovoval takový fialový, ten byl děsnej. Je to můj první výrobek od této značky, až dopotřebuji svoje chystám se na jejich sprcháče =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) sprcháče byly na mě hodně intenzivní, ale taky mezi nimi mám své oblíbence, musíš jen hledat, určitě tam najdeš svoje favority :)

      Vymazat
  2. Ta bunda je krásná a miluji vše na rty od NYX! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bunda se mi moc líbí :) Jojo, snídaně, když mám ráno čas, dělám si ráda krásné, chutné a trávím tím třeba i hodinu :D Já jsem frčela přes zimu na starorůžových rtěnkách, taková moje klasika. No, já jsem zázvorovej čaj takovej asi nepila, tak zkusím a uvidím. Já večer piju pravidelně meduňkový čaj, hezky uklidní a dobře se po něm spí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta bunda je skvělá, taky by byla moje oblíbená! :))
    A se snídaněmi to máme stejně :))

    OdpovědětVymazat
  5. Zázvorový čaj si taky často dělám,hlavně když mě bolí v krku. Určitě lepší volba, než si hned letět pro nějaké tablety.

    Piosek

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář, každý jednotlivý komentář mě potěší a i když na něj třeba neodpovím, tak jsem si ho určitě přečetla :)